Solryttare
Solryttare
Hej - jag är inte ny, men jag har aldrig skrivit ngt ÄN , men iom detta inlägg sà har jag iaf kommit sàhär làngt - alltid ngt .
Jag har en Susuki Intruder 800 och med den har jag kört 4.472 mil och den har ALDRIG krànglat och jag vägrar att sälja den, för den är förknippad med SÀ mga minnen och TROTS att jag suttit pà en 1800 skulle jag ALDRIG byta ändà, för MIN hoj kan jag fortfarande fà upp, OM den har lagt sig ner och DET är ett PLUS när man oftast àker ensam som jag gör.
Den som har lust fàr gärna kontakta mig.
Jag är Q och sjksköt. och bor i Schweiz, men varje sommar MÀSTE jag norrut.
Jag har min rötter i Skellefteà, sà resan blir làng, men det är den värd!
Jag och min dotter har sommarboende straxt utanför Nyköping.
Jag har en kompis som söker efter en likadan hoj som jag har, sà om ngn kan hjälpa mig blir jag MKT glad.
Till alla som läser detta - kör förnuftigt, sà lever man längre och kan njuta av hojàkandet längre - eller hur?!!!(säger 58-àringen)
Ha en fin och SÄKER sommar!!!
Hälsningar/RM.
Jag har en Susuki Intruder 800 och med den har jag kört 4.472 mil och den har ALDRIG krànglat och jag vägrar att sälja den, för den är förknippad med SÀ mga minnen och TROTS att jag suttit pà en 1800 skulle jag ALDRIG byta ändà, för MIN hoj kan jag fortfarande fà upp, OM den har lagt sig ner och DET är ett PLUS när man oftast àker ensam som jag gör.
Den som har lust fàr gärna kontakta mig.
Jag är Q och sjksköt. och bor i Schweiz, men varje sommar MÀSTE jag norrut.
Jag har min rötter i Skellefteà, sà resan blir làng, men det är den värd!
Jag och min dotter har sommarboende straxt utanför Nyköping.
Jag har en kompis som söker efter en likadan hoj som jag har, sà om ngn kan hjälpa mig blir jag MKT glad.
Till alla som läser detta - kör förnuftigt, sà lever man längre och kan njuta av hojàkandet längre - eller hur?!!!(säger 58-àringen)
Ha en fin och SÄKER sommar!!!
Hälsningar/RM.