blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
rena skiten faktiskt.. namnet var något om bofors eller karlskoga typ.. kommer inte ihår för jag slängde dom direktAsh skrev:Va dom bra
rena skiten faktiskt.. namnet var något om bofors eller karlskoga typ.. kommer inte ihår för jag slängde dom direktAsh skrev:Va dom bra
rainman skrev:Om du tar och luftar bromsarna så går det bättre
schrunken skrev:Det var lite dålig med folk igår på den traditionella onsdagsturen Inte ens Stefan som brukar dyka upp (vi var dock förbi Sköllersta och spanade in Opeln)
Bara Phast och jag som var ute och hetsa varandra
Men jag antar att ni håller på och laddar för morgondagen
blom skrev:jag kommer ta en lite mindre tur i dag(torsdag) med KGA och stefan... men visst laddas det in för morgondagen
nu har vi åkt....Stefan skrev:Vart ska vi åka och när?
nej det är du inte det är bara din personliga åsikt, vi anndra kanske inte tycker att du är sjuk bara för att du säger det så behöver det inte vara så...Tengil skrev:Tänkte bara medela att jag är sjuk och ligger nedbäddad.
blom skrev:nej det är du inte det är bara din personliga åsikt, vi anndra kanske inte tycker att du är sjuk bara för att du säger det så behöver det inte vara så...
blom skrev:jodå jodå
Mattias650 skrev:
Jag har en JÄÄÄTTTEEEFIN bild på Kjelle som bara måste uppMattias650 skrev:Har lagt in några bilder på vår hemsida från festen hos Kjelle.
La även in en gruppbild på flertalet PBRare på sidan "Info om PBR". Vi får väl försöka ta en gruppbild när alla är med. Hur det nu ska gå till...
Sen vore det kul om vi kunde ta bild på varje medlem. Om det är nån som absolut inte vill synas på bild så får han väl ha hjälmen på sig eller nått.
Supermoto skrev:Eftersom tävlingen på söndag verkar vara inställd nu så ska det nog fan köras i helgen. Jag skiter i om det blir drivis med inslag av isbjörnar och annan skit. Nån som är sugen? Satan oxå. Nu måste man bygga tillbaka hojen från tävlingsutförande till Lv igen
Vi kan väl köra på lördag när alla vaknat upp efter bakfyllan som inskaffas hemma hos mig på fredag. Vilka kommer??
Supermoto skrev:Ringgatan 19, vid pilen....
Använd INTE porttelefonen om ni inte vill uppröra den stackars tjejen, som jag inte vet hon är, som den är kopplad till. Portkoden är 1962, men säg det inte till någon.
Våning 2, "J Danielsson" på dörren.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |