Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Re: Nu blir jag ledsen

schrunken skrev:
Det var lite dålig med folk igår på den traditionella onsdagsturen :( Inte ens Stefan som brukar dyka upp (vi var dock förbi Sköllersta och spanade in Opeln)

Bara Phast och jag som var ute och hetsa varandra :whip
Men jag antar att ni håller på och laddar för morgondagen

Jag hörde er när jag stod i duchen. Polarn fyllde år igår så jag var ju tvungen att käka tårta och greja lite.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Tengil skrev:
Tänkte bara medela att jag är sjuk och ligger nedbäddad. :sjuk
nej det är du inte det är bara din personliga åsikt, vi anndra kanske inte tycker att du är sjuk :fakta bara för att du säger det så behöver det inte vara så... :slicka :D

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
blom skrev:
nej det är du inte det är bara din personliga åsikt, vi anndra kanske inte tycker att du är sjuk :fakta bara för att du säger det så behöver det inte vara så... :slicka :D

Jag har faktist "lapp med mig hemmifrån" :fakta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Eftersom tävlingen på söndag verkar vara inställd nu :mad: så ska det nog fan köras i helgen. Jag skiter i om det blir drivis med inslag av isbjörnar och annan skit. Nån som är sugen? Satan oxå. Nu måste man bygga tillbaka hojen från tävlingsutförande till Lv igen :mad:

Vi kan väl köra på lördag när alla vaknat upp efter bakfyllan som inskaffas hemma hos mig på fredag. Vilka kommer??

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Har lagt in några bilder på vår hemsida från festen hos Kjelle.

La även in en gruppbild på flertalet PBRare på sidan "Info om PBR". Vi får väl försöka ta en gruppbild när alla är med. Hur det nu ska gå till...

Sen vore det kul om vi kunde ta bild på varje medlem. Om det är nån som absolut inte vill synas på bild så får han väl ha hjälmen på sig eller nått. :tummenupp

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Mattias650 skrev:
Har lagt in några bilder på vår hemsida från festen hos Kjelle.

La även in en gruppbild på flertalet PBRare på sidan "Info om PBR". Vi får väl försöka ta en gruppbild när alla är med. Hur det nu ska gå till...

Sen vore det kul om vi kunde ta bild på varje medlem. Om det är nån som absolut inte vill synas på bild så får han väl ha hjälmen på sig eller nått. :tummenupp
Jag har en JÄÄÄTTTEEEFIN bild på Kjelle som bara måste upp :rock

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Supermoto skrev:
Eftersom tävlingen på söndag verkar vara inställd nu :mad: så ska det nog fan köras i helgen. Jag skiter i om det blir drivis med inslag av isbjörnar och annan skit. Nån som är sugen? Satan oxå. Nu måste man bygga tillbaka hojen från tävlingsutförande till Lv igen :mad:

Vi kan väl köra på lördag när alla vaknat upp efter bakfyllan som inskaffas hemma hos mig på fredag. Vilka kommer??

Jag är på!
Kunde vara kul att träffa er lite innan, dom som ska med till Gävle vill säga :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ringgatan 19, vid pilen....

Använd INTE porttelefonen om ni inte vill uppröra den stackars tjejen, som jag inte vet hon är, som den är kopplad till. Portkoden är 1962, men säg det inte till någon.

Våning 2, "J Danielsson" på dörren.

Bifogat

• ringgatan.jpg
    ringgatan.jpg
    46.5 KB · Visningar: 69

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Supermoto skrev:
Ringgatan 19, vid pilen....

Använd INTE porttelefonen om ni inte vill uppröra den stackars tjejen, som jag inte vet hon är, som den är kopplad till. Portkoden är 1962, men säg det inte till någon.

Våning 2, "J Danielsson" på dörren.

jasså är det du som bor där!
Min bror är köksmästare på Due Amici, och jag brukar vara
där och ordna lite prylar bla. deras dator, dricka kaffe osv ;)
Men i fredas? När var där så trodde jag det var oskan, seriöst...
Tittade ut, det var klar himmel, men på andra sidan står den en Tlr, vilken förklarade saken ;)
Antar att det var dina vänner?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...