en sak på tvåhjul är det.. som går att kåpskrapa medNoicE skrev:En mekanisk älg?
felZalve skrev:Den tanke på storleken på bilden, så måste dte vara en minimoto
joooohooooSupermoto skrev:elmoppe
blom skrev:joooohoooo
ja det kan jag göra.. hon grinar inget läser mest faktiskt, islutet av juni ska hon till grekland och klättra. mc sa hon för två veckor sen..nu snackar hon mest nasdaq index mm... 28 blöjor kostar väl ca 45 spänn.Tengil skrev:Ska du ge oss en statusrapport hur det ligger till på barnfronten då?
Grinas det mycket? Kan hon säga "motorcykel" än? Vad kostar en blöja? Fungerar rettan?
blom skrev:ja det kan jag göra.. hon grinar inget läser mest faktiskt, islutet av juni ska hon till grekland och klättra. mc sa hon för två veckor sen..nu snackar hon mest nasdaq index mm... 28 blöjor kostar väl ca 45 spänn.
r1an går som en drömmmmmm
nattvakten skrev:... ni får ta reda på vem jag är själva
nattvakten skrev:Alla som är med sporthoj får gå före i kön på krogen när jag jobbar i dörren på kelly´s men bara då, ni får ta reda på vem jag är själva
bra då kommer jag snart dånattvakten skrev:Alla som är med sporthoj får gå före i kön på krogen när jag jobbar i dörren på kelly´s men bara då, ni får ta reda på vem jag är själva
Tjena Johan, Snyggt initiativ att släppa oss SH-folk före.nattvakten skrev:Alla som är med sporthoj får gå före i kön på krogen när jag jobbar i dörren på kelly´s men bara då, ni får ta reda på vem jag är själva
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|