blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
säg inte det.. om du nu ska åka ifrån dom så får det nog fan gå fortare än 157TERMINATOR skrev:det gör dom inte....................hoppas jag
säg inte det.. om du nu ska åka ifrån dom så får det nog fan gå fortare än 157TERMINATOR skrev:det gör dom inte....................hoppas jag
blom skrev:bögens jävla bögjävel det åkte ner en pappers bit i förgasaren
nu ska du vara snäll erik.. nu kommer det att ta mig 2 timmar till men det gör inget för det ska bli regn både imorgon och på onsdag.. kanske torsdag oxåerik skrev:Varför då? Kan inte förstår vad det ska vara bra för...
blom skrev:nu ska du vara snäll erik.. nu kommer det att ta mig 2 timmar till men det gör inget för det ska bli regn både imorgon och på onsdag.. kanske torsdag oxå
ja i italien ja.. hittar du 28+ i sverige nu så grattisTERMINATOR skrev:regn????
SOL. klart
+4 till +28
Sydväst 9 m/s
blom skrev:nu ska du vara snäll erik.. nu kommer det att ta mig 2 timmar till men det gör inget för det ska bli regn både imorgon och på onsdag.. kanske torsdag oxå
Så vad funderar du över?! Köp en Husa nu så blir du lycklig...erik skrev:Fast å andra sidan är det så roligt att meka att sådana här missöden inte gör något
Kyckling skrev:Så vad funderar du över?! Köp en Husa nu så blir du lycklig...
Mycket att köra med och massor av underbart mysmek.
24 just nublom skrev:ja i italien ja.. hittar du 28+ i sverige nu så grattis
erik skrev:Fast å andra sidan är det så roligt att meka att sådana här missöden inte gör något
i solen ja... jag måste säga att det ser ut som att det regnar ute nu fast det kan ju kanske bli sol senareTERMINATOR skrev:24 just nu
det håller jag med om till 100% fast jag tror att jag har löst det.. låg och funderade inatt och med lite tur så kanske jag kan fixa det med en stekpincett ,erik skrev:Fast å andra sidan är det så roligt att meka att sådana här missöden inte gör något
Tengil skrev:GOOOOOOOOD MORRRGOOOOON PBR!!!!!!!
(Vietnam)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |