blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
mm ojacrashtestdummy skrev:du hinner töja dig en hel del du med under julen blomman.
mm ojacrashtestdummy skrev:du hinner töja dig en hel del du med under julen blomman.
Kyckling skrev:En fråga till Tengil och er andra som gjorde lumpen som MC-ordonanser.
Nu när det börjar bli kallt och eländigt ute så behöver jag något varmare än en crosströja när jag är ute och kör.
Jag har inte råd och lust att köpa en riktig "goretex"-jacka för 1500+ kr utan tänkte lite snabbt: På Ö&B säljer de MC-ordonansjackor billigt En sån borde funka.
Nu visade det sig att det inte var så billigt som jag hoppats. (250 och att de inte kändes så smidiga och "rätt" när jag provade dem.
Frågan lyder alltså: Är jackorna skitmycket bättre när man använder dem än de upplevs i butiken så de är värda 250:- eller ska jag köpa en vindtät jacka och köra med tröjor under istället?
(Alternativ 3 "Jävla snikolle äru smålänning eller, köp för f*n en riktig jacka. är tyvärr inte aktuellt just nu).
Kyckling skrev:Körde lite grus idag. Det var ungefär hur skoj som helst... Som vanligt.
Men jag SMS-ade fasen ALLA jag känner med grushojar och INGEN ville följa med ut.
Luktar jag illa eller vad är det frågan om?
Äsch nu vet jag... De tycker bara det är pinsamt när jag kör ifrån dem som om de var möten.
Eftersom jag inte hade nån att fika med så fick det bli kosafari istället, jag är inte själv med på bilden men hojen är det.
Hoppas det räcker så inte Aero skriker om fusk igen nu bara.
Kyckling skrev:Körde lite grus idag. Det var ungefär hur skoj som helst... Som vanligt.
Men jag SMS-ade fasen ALLA jag känner med grushojar och INGEN ville följa med ut.
Luktar jag illa eller vad är det frågan om?
Äsch nu vet jag... De tycker bara det är pinsamt när jag kör ifrån dem som om de var möten.
Eftersom jag inte hade nån att fika med så fick det bli kosafari istället, jag är inte själv med på bilden men hojen är det.
Hoppas det räcker så inte Aero skriker om fusk igen nu bara.
Eller minerik skrev:Räknas inte min som grushoj?
Nixpix, för du kör på slicks.erik skrev:Räknas inte min som grushoj?
Nixpix, för du kör på slicks.supermongo skrev:Eller min?
blom skrev:termo har du bytt hoj nu eller?
Jäjä.....Kyckling skrev:Nixpix, för du kör på slicks.
Se till att skaffa dig ett par crosshjul så SMS-ar jag dig oxå.
Nixpix, för du kör på slicks.
Se till att TA UR TUMMEN UR RÖVEN NÅN GÅNG!!! och laga ditt bakhjul.
så SMS-ar jag dig oxå.
Så, klart som korvspad.
har du inte fått i luft ännu???Supermoto skrev:Jäjä.....
Jag ska, jag ska...
bakfull??crashtestdummy skrev:har du inte fått i luft ännu???
Kyckling skrev:En fråga till Tengil och er andra som gjorde lumpen som MC-ordonanser.
Nu när det börjar bli kallt och eländigt ute så behöver jag något varmare än en crosströja när jag är ute och kör.
Jag har inte råd och lust att köpa en riktig "goretex"-jacka för 1500+ kr utan tänkte lite snabbt: På Ö&B säljer de MC-ordonansjackor billigt En sån borde funka.
Nu visade det sig att det inte var så billigt som jag hoppats. (250 och att de inte kändes så smidiga och "rätt" när jag provade dem.
Frågan lyder alltså: Är jackorna skitmycket bättre när man använder dem än de upplevs i butiken så de är värda 250:- eller ska jag köpa en vindtät jacka och köra med tröjor under istället?
(Alternativ 3 "Jävla snikolle äru smålänning eller, köp för f*n en riktig jacka. är tyvärr inte aktuellt just nu).
ja ibland är livet underbart man ska inte klagaTengil skrev:Köper du jackan måste du självklart ha byxorna oxå! MEN då klarar du dig hela vintern! Jag har aldrig använt bara jackan. Har för mig att den är ganska kort i midejan. Kommer det dra på ryggen? Kanske iet då ryggskyddet skyddar även för vind.
Iaf, stället är inte så otympligt bara du tar ur fodret. Det behövs bara vid <-5.
Dessutom kommer du kunna kracha 100ggr med den jackan utan att den går sönder och en gortex pajar så fort du tittar på den...
Jag krachade ca 2ggr om dan hela lumpentiden. Skadade mig aldrig! Kronans stövlar, hockyknäskydd, armbågsskydd, ryggskydd, hjälm och ovan nämda ordonansställ gör dig odödlig!
Annars har det varit en jävligt bra dag idag. Har kört mig tokslut på en Honda CRF450 -04 flera ggr. Var jävligt kul! På slutet satt de flesta hoppen och nästan alla kurvorna. Körde till och med om en kille på slutet!
Nu sitter jag och äter oliver och dricker lite vin medan damen fixar maten. Ibland blir jag nästan avundsjuk på mig själv!
blom skrev:känner du dig inte bra tengil
oki okiTengil skrev:Jo, fast det är ju måndag.
Tengil skrev:Men ibland känner man att det skulle vara skönt med ett par sånna här:
Men ibland känner man att det skulle vara skönt med ett par sånna här:
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |