Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
blom skrev:
jag förstår inte i vilken del av sverige du befinner dig :va +1 och en stålande dag :) :tummenupp

Försök med Dalom, dalom. Glömde jag säga att isbjörnarna även har knätofsar och Gustav Wasa-frisyr? :brinnerup

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Minst 1½ månad kvar av isåka :fakta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
ja i sibiren går det nog att åka ännu längre :) men om 3 veckor kommer våren till min gata ialf ;)
vi kan enas om att isen ligger kvar 1½ månad på sjön men att på asfaltsvägarna försvinner den om bara tre veckor. Låter bra tycker jag :)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
vi kan enas om att isen ligger kvar 1½ månad på sjön men att på asfaltsvägarna försvinner den om bara tre veckor. Låter bra tycker jag :)
:tummenupp tor inte att vägarna är så jätte fina då men vi är fan inne en bit i mars och våren borde vara starkt på G :)

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Såg förresten på TV4 igår om en kvinna i england som fick 300 orgasmer om dagen, bla av att föna håret, dammsuga och köra bil. Tom hos tandläkaren (borren). :3freak

För HENNE kan man faktiskt hålla med om att varje dag är fylld av nya möjligheter! :hihi

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kjelle skrev:
Såg förresten på TV4 igår om en kvinna i england som fick 300 orgasmer om dagen, bla av att föna håret, dammsuga och köra bil. Tom hos tandläkaren (borren). :3freak

För HENNE kan man faktiskt hålla med om att varje dag är fylld av nya möjligheter! :hihi
kjelle har du väldigt tråkigt där du är just nu :D

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife