Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kjelle skrev:
Gosse, du kan inte ana..! :död
ja du får väl ta och göra som 300a kvinnan.. ruska lite tuppinen :D

men kjelle snart är det vår och då ska du och jag köra hoj sen ska vi ju åka söder ut och lysna på rock n roll och dra i oss några kalla.... se ljuset nu :banana

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
blom skrev:
ja du får väl ta och göra som 300a kvinnan.. ruska lite tuppinen :D

men kjelle snart är det vår och då ska du och jag köra hoj sen ska vi ju åka söder ut och lysna på rock n roll och dra i oss några kalla.... se ljuset nu :banana

Tja, fast "ruska" 300 ggr om dagen borde väl kunna leda till ett besök på akuten bara det. Nää, tacka vet jag shoot-em-up-spel på laptopen. Har nästan utvecklat musarm på att spela Project I.G.I.

Fast visst låter det nästan poetiskt när du beskriver så vackra andra saker. Det kanske kommer en vår trots allt. Annars begår jag harakiri inom kort.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Sitter i mysbrallorna i soffan och tycker synd om mig själv. Förkyld och ont i skallen osv.
Kanske tar en tröstöl senare....

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
nu är den till salu igen.. så jävla cool :tungan

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=30644#
DEN... VILL... JAG... HA !!!!!

Till salu igen... Varit ute förut? Dyrare då? Prutläge!?!
NEJ JUST DET, JAG ÄR JU ARBETSLÖS :-( .................

dsc00331.jpg

dsc00332.jpg

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
DEN... VILL... JAG... HA !!!!!

Till salu igen... Varit ute förut? Dyrare då? Prutläge!?!
NEJ JUST DET, JAG ÄR JU ARBETSLÖS :-( .................
nja kommer ihåg tråden när killen importerade hojen, sen sålde han den till han som har den nu.. ja fyfan vad cool den är.. 25 borde det nog gå att få den för

så sjukt snygg med sin eleganta enkelsving och 954 inspererade toppkåpa, jag blir salig när jag ser den och och repsol lacken är väl igentligen gräddet på moset.

det är sådana bilder som får mig att tänka tebax på den gylene tiden när manen från down under var härskare, eller i vissa ögon är han ju det fortfarande och kommer förmodligen alltid att vara, bla i mina :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
så sjukt snygg med sin eleganta enkelsving och 954 inspererade toppkåpa, jag blir salig när jag ser den och och repsol lacken är väl igentligen gräddet på moset.

det är sådana bilder som får mig att tänka tebax på den gylene tiden när manen från down under var härskare, eller i vissa ögon är han ju det fortfarande och kommer förmodligen alltid att vara, bla i mina :)
Typ så ja :kär

Synd att jag inte har 25 loppor liggandes bara :huvet

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
på tal om 25 loppor.. är du helt arbetslös nu eller? var det i mars du slutar? har du hört någe mer om det där jobbet du sökte?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
på tal om 25 loppor.. är du helt arbetslös nu eller? var det i mars du slutar? har du hört någe mer om det där jobbet du sökte?
Jobbar till 10e mars.

De ringde i torsdags och sa de gått vidare med sökande som hade bredare erfarenhet. Jag menar, jag är ju inte världens mest eftertraktade programmerare men det vore skoj att veta vad fanken de gjort som gick vidare.
Jakten går vidare...
Tack för du frågade förresten :pannkyss :)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Jobbar till 10e mars.

De ringde i torsdags och sa de gått vidare med sökande som hade bredare erfarenhet. Jag menar, jag är ju inte världens mest eftertraktade programmerare men det vore skoj att veta vad fanken de gjort som gick vidare.
Jakten går vidare...
Tack för du frågade förresten :pannkyss :)
ja livet är inte kul alltid :( själv har jag ca 40-50 ansökningar ute.. allt från direktörsjobb till tandpetssorterare. men du ska se att det löser sig för både dig och mig :) :tummenupp möjligheterna finns runt hörnet :tungan

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:

De är väl halvduktiga på 10 saker medans du besitter spetskompetens på missilprogrammering i ada. Tänk dig om jag skulle söka liknande jobb då, har läst samma sak som dig men inte arbetat med det alls....

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
erik skrev:
De är väl halvduktiga på 10 saker medans du besitter spetskompetens på missilprogrammering i ada. Tänk dig om jag skulle söka liknande jobb då, har läst samma sak som dig men inte arbetat med det alls....
Jag har jobbat i ADA bara typ ett år elle rså. Resten är C/C++ osv.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife