Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Supermoto skrev:
Jobbar till 10e mars.

De ringde i torsdags och sa de gått vidare med sökande som hade bredare erfarenhet. Jag menar, jag är ju inte världens mest eftertraktade programmerare men det vore skoj att veta vad fanken de gjort som gick vidare.
Jakten går vidare...
Tack för du frågade förresten :pannkyss :)

Du har rätt att begära att få se vad den som får jobbet har för erfarenhet/utbildning om du var sökande till jobbet. (har jag för mig)

blom skrev:
ny dag och ni vet vad det innebär :)-------- nya möjligheter :tungan

Jupp! En helt ny och alldeles outforskad bakfylla! :tomten
Tänk den som ändå vore ung...

Supermoto: Om du programmerat i Ada så behöver du bara komplitera upp med Kålle så får du garanterat jobb i Göteborg.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tengil skrev:
Du har rätt att begära att få se vad den som får jobbet har för erfarenhet/utbildning om du var sökande till jobbet. (har jag för mig)

Jupp! En helt ny och alldeles outforskad bakfylla! :tomten
Tänk den som ändå vore ung...

Supermoto: Om du programmerat i Ada så behöver du bara komplitera upp med Kålle så får du garanterat jobb i Göteborg.
Jag ska såklart forska reda på vad som "var fel" på mig. Men att kräva att man ska få det verkar lite lågt tycker jag. Nästan som GlocalNet.

Kålle... Tjae.. Jag vet inte... Programmera kassaapparater i Feskekõrrka är väl ingen drömframtid, hehe

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
snart jävlar är våren här. Dagens vårtecken.
1.Solen var uppe längre än en timme.
2.BMWn hade bara en halvmeter snö på sig. men den är nu helt borta
3.Kjelles blivande fru såg defenetivt ut att ha vårkänslor när hon drog runt på marieberg.

Fy fan vad jag hatar snöslasket.

Bifogat

• iglobumse.JPG
    iglobumse.JPG
    93.3 KB · Visningar: 40

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Jag ska såklart forska reda på vad som "var fel" på mig. Men att kräva att man ska få det verkar lite lågt tycker jag. Nästan som GlocalNet.

Invandrarna gör ju det, hur skulle de annars ha möjlighet att anmäla diskriminering när de inte fått ett jobb som de sökt.

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
JO! Ikväll var det årsmöte med flygklubben.
Jag kom lite sent till mötet och smög in och satte mig så tyst jag kunde medan det var omrösting om en ekonomi fråga.

Kände mig lite bortkommen i början men började kolla vilka som var där. Där finns det en gubbe som är 65-67 ungefär och har varit med i klubben jättelänge. Jag höll på att trilla ur stolen av förvåning när jag ser honnom i röd peruk, läpstift, kjol, stövlar med hög klack och nagellack!!!!
:rofl

Han har kommit ut som transa!!! :hihi Klockrent! :tummenupp
Såg så sjukt ut att jag bara kan skratta! :rofl :hihi

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Tengil skrev:
JO! Ikväll var det årsmöte med flygklubben.
Jag kom lite sent till mötet och smög in och satte mig så tyst jag kunde medan det var omrösting om en ekonomi fråga.

Kände mig lite bortkommen i början men började kolla vilka som var där. Där finns det en gubbe som är 65-67 ungefär och har varit med i klubben jättelänge. Jag höll på att trilla ur stolen av förvåning när jag ser honnom i röd peruk, läpstift, kjol, stövlar med hög klack och nagellack!!!!
:rofl

Han har kommit ut som transa!!! :hihi Klockrent! :tummenupp
Såg så sjukt ut att jag bara kan skratta! :rofl :hihi
:lol :lol :rofl hoppas han ger sig upp i skyarna med den utstyrseln :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
:lol :lol :rofl hoppas han ger sig upp i skyarna med den utstyrseln :tummenupp
Med lång kjol :pangihuve
Fattar du ju att det inte går. Kör han med lösnaglar eller riskerar han att bryta dem när han flyger??

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
blom skrev:
ja livet är inte kul alltid :( själv har jag ca 40-50 ansökningar ute.. allt från direktörsjobb till tandpetssorterare.

Säg mig, när du söker jobb som direktör, nämner du ordförandeskapet i PBR som merit då? :D

Du får gärna använda oss som referenser! :pannkyss

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife