blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
kollade faktiskt på dom stövlarna oxå.. testade även oxtar.. och för mig blir det oxtar i årStefan skrev:Så där ja...
Nya handskar och nya stövlar.
Vem ska betala det här kalaset![]()
vad blev det för handskar då??
kollade faktiskt på dom stövlarna oxå.. testade även oxtar.. och för mig blir det oxtar i årStefan skrev:Så där ja...
Nya handskar och nya stövlar.
Vem ska betala det här kalaset![]()
blom skrev:vad blev det för handskar då??
Stefan skrev:Alpinestars GP Tech.
Letade efter bild på dom oxå men hittade ingen.
Just deterik skrev:Så här kanske?
trevligaStefan skrev:Alpinestars GP Tech.
Letade efter bild på dom oxå men hittade ingen.
Då kan du, jag och Mr vader knarra ikapp i sommar.blom skrev:kollade faktiskt på dom stövlarna oxå.. testade även oxtar.. och för mig blir det oxtar i år
vad blev det för handskar då??
crashtestdummy skrev:Då kan du, jag och Mr vader knarra ikapp i sommar.
(om jag får ordning på hojen vill säga)![]()
ja det var en sak som jag faktiskt tänkte på före jag drog på mig dom.. dom knarrade intecrashtestdummy skrev:Då kan du, jag och Mr vader knarra ikapp i sommar.
du hur går det med hojen?? vad är kvar att göra och är det mer skador än du trott eller?crashtestdummy skrev:Då kan du, jag och Mr vader knarra ikapp i sommar.
ja. den är ramsne.. funderar på att skruva isär den och sälja delarna på e-bay, och på så vis få ihop kanske 30.000+ kr. sen köpa en gammal RR hoj för samma pengar som det skulle kosta att laga min zx9a. Ramen kostar 11500 ny. Lyse kostar 2-3 tusen på ebay. så får jag 30000 + dom 13500 som jag bör lägga på att få till ninjan så får jag en ganska fin landsvägsreggad 600 RR hoj som svänger ganska mycket bättre än ninjan på bana.blom skrev:ja det var en sak som jag faktiskt tänkte på före jag drog på mig dom.. dom knarrade inte![]()
du hur går det med hojen?? vad är kvar att göra och är det mer skador än du trott eller?
crashtestdummy skrev:ja. den är ramsne.. funderar på att skruva isär den och sälja delarna på e-bay, och på så vis få ihop kanske 30.000+ kr. sen köpa en gammal RR hoj för samma pengar som det skulle kosta att laga min zx9a. Ramen kostar 11500 ny. Lyse kostar 2-3 tusen på ebay. så får jag 30000 + dom 13500 som jag bör lägga på att få till ninjan så får jag en ganska fin landsvägsreggad 600 RR hoj som svänger ganska mycket bättre än ninjan på bana.![]()
låter inge kul...crashtestdummy skrev:ja. den är ramsne.. funderar på att skruva isär den och sälja delarna på e-bay, och på så vis få ihop kanske 30.000+ kr. sen köpa en gammal RR hoj för samma pengar som det skulle kosta att laga min zx9a. Ramen kostar 11500 ny. Lyse kostar 2-3 tusen på ebay. så får jag 30000 + dom 13500 som jag bör lägga på att få till ninjan så får jag en ganska fin landsvägsreggad 600 RR hoj som svänger ganska mycket bättre än ninjan på bana.![]()
en fighter är inte att tala om eller??crashtestdummy skrev:ja. den är ramsne.. funderar på att skruva isär den och sälja delarna på e-bay, och på så vis få ihop kanske 30.000+ kr. sen köpa en gammal RR hoj för samma pengar som det skulle kosta att laga min zx9a. Ramen kostar 11500 ny. Lyse kostar 2-3 tusen på ebay. så får jag 30000 + dom 13500 som jag bör lägga på att få till ninjan så får jag en ganska fin landsvägsreggad 600 RR hoj som svänger ganska mycket bättre än ninjan på bana.![]()
ja jo jag svarade på det inlägget lite längre upp om du kollar....TERMINATOR skrev:den är ramsne..
Fast han ska ju ha den till att köra snabbt på bana med.blom skrev:ja jo jag svarade på det inlägget lite längre upp om du kollar....
en ram kostar tydligen 12k.. då går det ju att bygga en fighter rätt så billigt.
trevligtMattias650 skrev:Elin och jag var å kollade in utbudet på Carlbarks idag.
Elin var väldigt nog med att kolla mönsterdjupet på alla hojar.![]()
blom skrev:och nej det är inte min http://www.blocket.se/vi/7415616.htm?ca=8_s![]()
ja både bana och väg. men jag kommer försöka köra mycket mer bana än väg. det börjar gå riktigt fort över käglan för att det ska bli kul, och det är ju inte direkt riskfritt. Fighter är så jävla bögfult, så nä det blir ingen fighter.blom skrev:låter inge kul...men du ska ha en hoj att åka både bana och gata med då eller?
Det verkar som att det är sant som en kompis en gång sa. "om man blandar 2 fula färger så får man en fin"Mattias650 skrev:Elin och jag var å kollade in utbudet på Carlbarks idag.
Elin var väldigt nog med att kolla mönsterdjupet på alla hojar.![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!