raukroland
-3,1
OKI, ja han kanske har absurda argument. Det vet jag inget om eftersom jag inte är insatt i diskussionen.Supermoto skrev:Om det nu är samma person vi talar om så hoppas jag verkligen (vilket verkar troligt) att du har en bättre bild av honom än den jag har
Såklart är han ingen idiot (han var trevlig den gången jag talade med honom) men de argument han lägger fram för att få bort oss från banan är ju så absurda så det liknar ju ingenting. Visst blir det märken i asfalten när vi ramlar men det är ju inte så att banan blir förstörd av det och inte går att använda mer.
Men nu är det som det är och vi jobbar vidare mot nåt som åtminstone jag tycker är mycket mycket bättre. Dvs en riktig motardbana med både hopp och grus.
Däremot vet jag att ordföranden för gokartklubben hotade honom när han för egna pengar la asfalt på några ställen på banan där det blivit hål...
Kan tänka mig att han blivit trött på alla diskussioner som varit därute att han inte gör någon skillnad på vem eller vilka motparten är, vad vet jag...