Hojåka lördag 9 april!

LinKin

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Triumph Daytona 2007
Nu har jag rubbat, vaxat och polerat Daytonan för att åka imorgon!:näsblod bra blank är hon nu :D

Är dock ny i lillbyn (sthlm) så blir gärna omhändertagen på vägarna :tungan

Några fler som tänker åka Imorgon?! :banana

Samling skogskyrkogården? tid?!
:yoparty

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
så onödigt LinKin med all puts så här tidigt... hojen din kommer vara fin i mer eller mindre 10min :yoparty :D

har lite arbete på tomten hemma på förmiddagen men efter det hade jag tänkt mig en hojtur.

LinKin

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Triumph Daytona 2007
Jo jag vet väl de men de kan väl kännas lite skönt att få rulla iväg iaf :)

Sen så blir de ju lite lättare att tvätta den imorn efter turen :tungan

så onödigt LinKin med all puts så här tidigt... hojen din kommer vara fin i mer eller mindre 10min :yoparty :D

har lite arbete på tomten hemma på förmiddagen men efter det hade jag tänkt mig en hojtur.

Hellhound

OverLoad MC
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
R1200GSA -14
Vi är ett mindre gäng som samlas på skogis 13:00 imorgon, övningskörare kommer finnas med i truppen.

Malm3n

Hårdast på Bulten
Gick med
30 Aug 2010
Hoj
2014 Harley Davidson FXDB103 Street Bob
Vi är ett mindre gäng som samlas på skogis 13:00 imorgon, övningskörare kommer finnas med i truppen.

Jag slutar jobbet kl 15 sen ska jag hjälpa polaren å köra sin hoj till jobbet... men efter det så är jag på:p är väl klar innan 16 iaf om det är någon som är ute och kör fortfarande då?:p

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Hoj
Ingen för tillfället
Vi är ett gäng på ca 5-6 pers som kommer dra ut och köra runt 17 så häng på oss om du vill :krama

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Hoj
Ingen för tillfället

Micke boy kom och lek med oss på norrsidan! :krama

ja dit är de ju nära :) :tungan KUL! ses!

Härligt:tummenupp här har du mitt nr om du får förhinder på vägen etc..

0736 75 03 71 / Eddie

Last edited:

SGF

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Hoj
gsxf 650-08*såld* gsxr 1000-09*såld* yz426f-01*såld*,Honda 450-05
Jag är jäkligt sugen på att följa med ut idag!. Dock så tappade jag regskylten tidigare veckan och ny beställd,men kommer nästa vecka. Är det någon som vet om jag måste anmäla detta till polis och provisorisk regplåt skrivs ut? eller kan man köra med en "home made" regplåt :tuttar

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Hoj
babsan <3
Jag är jäkligt sugen på att följa med ut idag!. Dock så tappade jag regskylten tidigare veckan och ny beställd,men kommer nästa vecka. Är det någon som vet om jag måste anmäla detta till polis och provisorisk regplåt skrivs ut? eller kan man köra med en "home made" regplåt :tuttar

Du måste anmäla ifall någon tar din skylt och använder så åker du på kostnaden om du inte anmält (parkeringböter etc) Sen får du en gul skylt, detta kan göras på en gång om du åker in till polisen nu.

benii

Gixxer
Gick med
13 May 2008
Hoj
Suzuki Gsx-R 600 -04

Kör med en homemade:D

• Gilla
Reaktioner: SGF

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Vart hade ni tänkt att köra? Kankse kan möta upp er om ni ska köra norrsidan...

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Jag hade tänkt norrsidan :tummenupp åkersberga, waxholm mm :)

Vart skulle passa dig att möta upp oss?

Okok jag vet inte.. Men jag tänkte kanske ta en sväng förbi gottröra och kolla hur vägarna ser ut där har inte vart nåt där i år..
Men kanske donken väsby om ni tänkte åka förbi där?

Edit: Ni kör väl lugnt förresten? :va

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Hoj
Ingen för tillfället
Okok jag vet inte.. Men jag tänkte kanske ta en sväng förbi gottröra och kolla hur vägarna ser ut där har inte vart nåt där i år..
Men kanske donken väsby om ni tänkte åka förbi där?

Edit: Ni kör väl lugnt förresten? :va

Vi körde vägarna kring gottröra förra söndagen:) De var ok men vissa partier var riktigt grova med sand och grus:huvet men snart så är även de vägarna fina!

ja donken väsby skulle funka fint:tummenupp du tänker på den vid tanka macken vid stockholmsvägen va?

Ja vi kör i det tempo som passar alla :) Vi väntar in alla i varje korsning så ingen kommer bort!

Last edited:

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Vi körde vägarna kring gottröra förra söndagen:) De var ok men vissa partier var riktigt grova med sand och grus:huvet men snart så är även de vägarna fina!

ja donken väsby skulle funka fint:tummenupp vilken av donken hade du tänkt dig? det finns ju två i väsby:rolleyes:

Ja vi kör i det tempo som passar alla :) Vi väntar in alla i varje korsning så ingen kommer bort!

Donken där vid stora rondellen där man brukar samlas tänkte jag i så fall :)
Men vilken tid i så fall? :va

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...