Hojåkare från Boden/Luleå området ?

Creeed

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
KTM 690 smr -08
Nån mer som vill ut å köra lite :squid i fyrkantenområdet? Vädret e ju upp å ner nu, men verkar som söndagen ska bli finemangen :)

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Creeed skrev:
Nån mer som vill ut å köra lite :squid i fyrkantenområdet? Vädret e ju upp å ner nu, men verkar som söndagen ska bli finemangen :)

Fyrkanten området har väl inget med korvkiosken med samma namn att göra? :va

Har noterat att om man svänger man av en större väg till förmån för en mindre ska man inte bli förvånad om denne består av en grusväg där uppe. Det är inte som jag beklagar mig. Skogsvägar är en bristvara här nere. Dock kan jag tänka mig att det borde vara ganska frustrerande som ägare av en sportig motorcykel där uppe.

Om man är i Boden krokarna vart brukar ni *sporthojs åkare generellt sätt* hålla till?

Creeed

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
KTM 690 smr -08
Harmon Rabb skrev:
Fyrkanten området har väl inget med korvkiosken med samma namn att göra? :va

Har noterat att om man svänger man av en större väg till förmån för en mindre ska man inte bli förvånad om denne består av en grusväg där uppe. Det är inte som jag beklagar mig. Skogsvägar är en bristvara här nere. Dock kan jag tänka mig att det borde vara ganska frustrerande som ägare av en sportig motorcykel där uppe.

Om man är i Boden krokarna vart brukar ni *sporthojs åkare generellt sätt* hålla till?

Haha :lol Svar Nicklas Erik Jesus, fyrkanten, visst finns det en korvkiosk i Eskilstuna som heter så, vid motorstadion typ om jag inte minns fel. Var bor du?

Jag har kört runt lite på småvägarna runtomkring Boden och Luleå, var andra åker har jag ingen aning om, kanske lite därför jag startade en tråd? :rolleyes:

Trevlig helg :tummenupp

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Skulle gärna köra, men jag känner att jag måste se Formula 1 först & främst, sen måste man ju till morsan & gulla lite gra :huvet

Creeed

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
KTM 690 smr -08
R1 Uffe skrev:
Skulle gärna köra, men jag känner att jag måste se Formula 1 först & främst, sen måste man ju till morsan & gulla lite gra :huvet

Jo den dagen ska inte förglömmas! :) Trafiklärare måste ju vara perfekt, få åka båge hela sommaren :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning