Hojar ikväll...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag var ute och åkte (bil, motorcykel kör man) en sväng i kväll, såg ett gäng hojar på Shell teg vid kvart över tio ungefär, blev svårt sugen att åka hem och plocka ut hojen, men fortsatte med bil till stöcksjö.
Där träffade jag på en blå/vit gixxer, både förare och passagerare var utan hjälm (och i vanliga kläder).

Aja baja på er, jag säger inget om att ni tog en liten sväng utan mc-kläder, men hjälmar hade ni väl kunnat dra på er... :hjälm

Min morsa som åkte med mig (inte direkt välvilligt inställd sedan tidigare till plastraketer) fick genast vatten på gnällkvarnen om oansvariga MC-åkare...

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki kz440
GuW skrev:
Jag var ute och åkte (bil, motorcykel kör man) en sväng i kväll, såg ett gäng hojar på Shell teg vid kvart över tio ungefär, blev svårt sugen att åka hem och plocka ut hojen, men fortsatte med bil till stöcksjö.
Där träffade jag på en blå/vit gixxer, både förare och passagerare var utan hjälm (och i vanliga kläder).

Aja baja på er, jag säger inget om att ni tog en liten sväng utan mc-kläder, men hjälmar hade ni väl kunnat dra på er... :hjälm

Min morsa som åkte med mig (inte direkt välvilligt inställd sedan tidigare till plastraketer) fick genast vatten på gnällkvarnen om oansvariga MC-åkare...

gör som mig! berätta inte för mamma att du har en :tummenupp

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
madmagnus skrev:
gör som mig! berätta inte för mamma att du har en :tummenupp

Jag har ingen heller, uten en sävlig GSX750ES från tiden innan R var obligatoriskt i modellnamnen.
Den vet hon dock om.

Mech

www.apan.se
Gick med
24 May 2004
Hoj
R
Nu när det börjar bli rötmånad och allt... DVS fuktigt och varmt så orkar jag knappt ta på mig kläderna... Tar på mig jackan, sen är det bara ut...

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki kz440
Mech skrev:
Nu när det börjar bli rötmånad och allt... DVS fuktigt och varmt så orkar jag knappt ta på mig kläderna... Tar på mig jackan, sen är det bara ut...

jag kör i jacka, hjälm å handskar! det får räcka i den här värmen....... :rolleyes: fast man ska inte klaga på vädret som varit! har åkt till jobbet iklädd shorts vid halv 7 tiden........... skööööönt! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...