Svanen
Psykos Pilot
Nu har det hänt..
Jag var inne på den lokala ICA affären, har inget körkort än men jag bor på landet och tänkte att jag kunde ta mig en sväng.
När jag står inne på ICA kommer en liten tjej och frågar om det är min MC som står därute, JA svara jag glatt..
Då säger hon att den blev påbackad alldeles nyss och kärringen som gjorde det har dragit därifrån!
Kopplingshandtaget är av och hela jävla framgaffeln verkar vara sne
En kille i närheten hade sett allting och tagit regnummret men det var fel nummer
Det nummret tillhörde en svart saab ägd av Aztra Zenica..
Det var en vit jävel som rammade min älskling!
Hon hade backat bakåt en bra bit, hojen stod ca.5 meter bakom bilen.
När hon hade tagit i hojen hade hon stannad, gått ut och tittat och sen satt sig i och åkt iväg igen :kocko
Jag ska klura lite med regnummret tills jag hittar en vit Saab men vad ska jag göra sen?
Jag funderar på att ringa och skälla ut henne och säga att hon får betala alla skador, annars anmäler jag henne för smitning!
Jag har ju vittnen!
Den går ju att köra och så men man får koppla med ett finger..
Jag ska kolla närmare på framgaffeln i eftermiddag!
Kan framgaffeln vara sne redan från fabrik?
OBS, mitt tangentbord har fuckat ur, därför kan det finnas ett par stavfleel!
Jag var inne på den lokala ICA affären, har inget körkort än men jag bor på landet och tänkte att jag kunde ta mig en sväng.
När jag står inne på ICA kommer en liten tjej och frågar om det är min MC som står därute, JA svara jag glatt..
Då säger hon att den blev påbackad alldeles nyss och kärringen som gjorde det har dragit därifrån!
Kopplingshandtaget är av och hela jävla framgaffeln verkar vara sne
![Skrika!!! :4skrika :4skrika](/img/smilies/screama.gif)
En kille i närheten hade sett allting och tagit regnummret men det var fel nummer
![Freak :3freak :3freak](/img/smilies/freak3.gif)
Det nummret tillhörde en svart saab ägd av Aztra Zenica..
Det var en vit jävel som rammade min älskling!
Hon hade backat bakåt en bra bit, hojen stod ca.5 meter bakom bilen.
När hon hade tagit i hojen hade hon stannad, gått ut och tittat och sen satt sig i och åkt iväg igen :kocko
Jag ska klura lite med regnummret tills jag hittar en vit Saab men vad ska jag göra sen?
Jag funderar på att ringa och skälla ut henne och säga att hon får betala alla skador, annars anmäler jag henne för smitning!
Jag har ju vittnen!
Den går ju att köra och så men man får koppla med ett finger..
Jag ska kolla närmare på framgaffeln i eftermiddag!
Kan framgaffeln vara sne redan från fabrik?
OBS, mitt tangentbord har fuckat ur, därför kan det finnas ett par stavfleel!