Hojen färdig. CBR 600 -01

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Hojen färdig. CBR 600 -01 *Uppdaterad*

På falkenträningen insåg jag att jag valt fel färg. Två silvriga likadana hojar med röda sifferbottnar till... Tur att Packalén har kvar sin svart. Den ena kördes sporadiskt i Rookie600 förra året, tror jag. Den andra är Kottes gamla som hamnat i mölndal(?) Det positiva om vi dock skulle vara 4st 01-02 Hondor i Rookie600 är ju att det finns delar att låna, och för den delen kan man låna ut sina egna om det skulle behövas. Som R6 ägare behöver man ju knappt ta med extrahjulen, så många av dem finns det ju...

Håll till godo med skitbilderna..

DCP_0020.jpg

DCP_0019.jpg

Last edited:

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Snygg. Har du lackat den själv med sprayburk? Jag frågar helt uppriktigt eftersom jag överväger att göra så själv och undrar hur bra det kan bli.

Pålle

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Jepp, sprayburk från Biltema. Kan starkt avråda från silver. Det är ett helvete att måla den, och den tåler inte så mycket trots tjock klarlack.. Jag målade tanken med svart sprayfärg förra året, och den tålde bensin skitbra men det gör inte denna.. Basfärger är mao. bättre... Jag har lackat med 2 komponent innan, och har dessutom spons på gratis lack, men eftersom jag inte orkade slipa bort all gammal färg gjorde jag såhär... Det duger att krascha med...

/joakim

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
hoj?
Fete bra pålle.. Ser fram emot att pilla på den och oscars retta till sommaren

Pålle

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
You bet, medans jag sitter och solar ska du få byta däck och göra annat skojigt.

guzzo

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2004
Hoj
Fiddy Exxo
Hoj!! Det blir en till med honda i rookie!! Fast jag åker en -00 Blir nog bara två race för min del.. lite test år för mig..
Hur går det med kottes gamling! Saknar den lite.. Blivit några timmar ihop den och jag i garaget..

Det verkar bli honda i topp i år... vi ska då visa dom att det fins andra hojar än R6 :yoparty

Pålle

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Jo, jag antar att det blir några äldre F4'or med.. Bla. min gamla (som jag ägde 1,5 vecka..) som jag också såg på träningen på Falken. Ska bli intressant och se om min orginalspis räcker till :gnissla

/Joakim

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...