Hojen stulen Hyosung GT650R

norpis12

Hojåkare och IT-Konsult
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Hyosung GT650R-07. Yamaha XJ 600 1984.
Min hoj blev stulen i går ... :huvet inne på min egen gård. låst och en bil vid varje utfart från huset.. alltså förbannat trångt och ta sig ut.
Så ser ni en Hyosung GT650R Orange & Svart med Regnr. xxx 111
Helt original... och så vitt jag vet finns det inga fler likadana i Skåne.
Tips mottages tacksamt antingen via pm eller via telefon..

Last edited by a moderator:

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Har du någon bild? Jag skäms, men jag vet inte hur en sådan hoj ser ut?

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
Har du någon bild? Jag skäms, men jag vet inte hur en sådan hoj ser ut?

Kanske?
GT650RORANGE.jpg

norpis12

Hojåkare och IT-Konsult
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
jajamen

jajamen alldeles rätt... inte så många som har en sån...

har spritt ordet så mycket jag kan... men den är nog redan utomlands tyvärr... för nerplockad tjänar dom inga pengar på den...(om dom inte e superfattiga) ett nytt kåpset kostar liksom 3000:- nytt... visst 3k är en del pengar men inte jämfört me dett kåpset till en R1...

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Efter ett samtal från xxxxxxxxx nu sent ikväll, samt att jag hört några hojar gasa i mitt närområde, så tog jag en chansning att bege mig ut & försöka hitta den.

O tamefan... jag körde in vid McDonalds i Hbg & där stod den snyggt parkerad, tjuven inne & handla

tur jag sparade chassie nr på mobilen. ringde 112, polis på plats & hojen är under bärgning.

hojen ser ut & vara i ganska bra skick, kutslåset uppbrutet, likaså tanklocket
tändningslåset ser nästan orört ut, så frågan e om det är brutit eller tjuvkopplat

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Hoj
Z1000 -09
Efter ett samtal från xxxxxxxxx nu sent ikväll, samt att jag hört några hojar gasa i mitt närområde, så tog jag en chansning att bege mig ut & försöka hitta den.

O tamefan... jag körde in vid McDonalds i Hbg & där stod den snyggt parkerad, tjuven inne & handla

tur jag sparade chassie nr på mobilen. ringde 112, polis på plats & hojen är under bärgning.

tändningslåset ser nästan orört ut, så frågan e om det är brutit eller tjuvkopplat

Fan vad tur det finns folk som dig! Jävligt bra jobbat! Tog de tjuven också?

norpis12

Hojåkare och IT-Konsult
Gick med
1 Mar 2006
Hoj

TACK TACK TACK..... :tummenuppfler människor som dig så blir det kanske bättre.:Bugar
Hoppas nu att polisen får tag på idoternas som har snott min samt kanske andras hojar....
PS. slår en pling under morgondagen.

norpis12

Hojåkare och IT-Konsult
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Fan vad tur det finns folk som dig! Jävligt bra jobbat! Tog de tjuven också?

enligt polisen som pratade med mig efter att dom "hittat" min hoj så hade dom goda förhoppningar om att få fast tjuven... låter skitbra.... och efter samtal med Hjälten "wonderwizard" så låter det verkligen som vi har en mindre tjuv på vägarana.... bara hoppas att han nu får nåt ordentligt straff för det oxå....

Sprawler

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Yamaha
Jag såg faktiskt också den igår! Körde genom centrum förbi Knutpunkten.
Tyvärr hade jag ingen möjlighet att utdela nån ninjakick på föraren, men jag tror mig veta vem han är. Haffade länsman honom på McD?

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Var det en Blatte som snodde den?

Det är straffet man skall se, oavsett hudfärg eller, det är inget "rasistforum" el? VEM drar du som blatte, andra generationens jugoslaver? Finnländare? Norrmän?...Jävla dåligt inlägg i mina ögon, man kan fördömma brottet som är lika ILLA vem som än gjort det.

Jävla bra gjort ut och leta, och larma, all heders:tummenupp, så här skulle flera människor agera. Det andra inlägget med fälgkorset är så jävla dumt så det inte finns ord..man skall begå ett värre brott och ta lagen i egna händer..skärpning på er:mad:

Magg0t

Speed Is Priceless
Gick med
24 May 2009
Var det en Blatte som snodde den?

Jag tycker vi från och med nu hyllar alla "Blattar" som inte snott nått under sin tid i Sverige! Man får tycka precis va man vill men vissa saker håller man inom sig.

Va skönt att höra att dem fick tag på hojen. Riktigt kul med folk som Ww som alltid ställer upp!

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha