Hojen Stulen!!!!

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
FYFAAAN va surt, i garage o allt, det är juh inte sant. Vart fan ska man göra av hojjen om inte ens garage funkar!

Larma garaget?
+
Borra ner stag i berget för infästning av hojjen
+
Styrlås
+
Stor kätting
+
Hagelbössa i garderoben
+
Tur att komma hem prescis från krogen när dem håller på
så man kan berätta hur mycket man tycker om sin klenod!

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Håller koll, dax att bulta fast den i golvet för att få behålla hojen även i sitt garage, jag håller koll.

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Vilka jävla idioter det finns. :4skrika
Hatar folk som inte kan skilja på mitt och ditt...

Hoppas att allt löser sig. Ska hålla ögonen öppna i trakterna runt Tierp...

// Lena

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
Men nu får det väl vara nog med hojstölder!!

Lider med dig!! Måste kännas gruvligt hopplöst. Hoppas de finner åt den i gott skick.

/Carola
Ps det tråkiga verkar vara att de som stjäl ofta är snorungar som bara åker lite och sen krashar, man tror ju att det ska vara folk som vill göra sig pengar på dem som snor Ds

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Surt som fan men det är bara att bryta ihop och komma igen. Tänker inte bli så knäckt om det händer igen. Men det är grymt personligt med en hoj kontra att få sin bil stulen... Hoppas den kommer tillbaka i bra skick.

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Jössezz vilken mängd av spekulative kriminelle - i gamla dagar i Danmark var det inga som vågade att sno en hoj - för då åkta man på stryk sen....

Kongo - det är syn om dig - hoppas att den hittas snabbt igen...

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Ja... hemma igen efter en ölkväll i glömskans tecken... klockan är strax tre på morgonen och man är fortfarande hojlös, men just nu full iaf, Tack Olzki Och Maria för en mycket trevlig kväll...

Gabor

Guest
Kongo skrev:
Ja... hemma igen efter en ölkväll i glömskans tecken... klockan är strax tre på morgonen och man är fortfarande hojlös, men just nu full iaf, Tack Olzki Och Maria för en mycket trevlig kväll...

Om din hoj hade infälld nr skyllt under skärmen finns det risk för att den är kvar i stan....
Igår var det ett riktigt fucko som gasade runt på stan i flera timmar iförd endast t-shirt, jeans och gulspräcklig hjälm.....på en blå retta....känns denna igen?

Folk på trotoarerna reagerade så jag hörde deras åsikter,,,detta var 20-21 igår, sedan var det en kompis till mig som sett samme idiot nere i sunnersta.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Verkar va åtgång på blå R1:eek:r bland kriminella småfuckon nuförtiden... :4skrika
Vi hoppas att du snart har den åter och att saten som tog den får sitt straff

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
tassen skrev:
Om din hoj hade infälld nr skyllt under skärmen finns det risk för att den är kvar i stan....
Igår var det ett riktigt fucko som gasade runt på stan i flera timmar iförd endast t-shirt, jeans och gulspräcklig hjälm.....på en blå retta....känns denna igen?

Folk på trotoarerna reagerade så jag hörde deras åsikter,,,detta var 20-21 igår, sedan var det en kompis till mig som sett samme idiot nere i sunnersta.
Som jag skrev i "huvudtråden" Hoppas VERKLIGEN att det inte är min hoj! :mad: Jag vill inte ha tillbaka den våldtagen med en massa skador!

Beskrivnigen av föraren gjorde mig däremot lite lugnare, vet en kille som har en äldre blå retta , som har gulspräcklig hjälm och brukar köra vilt i jeans :kocko Han är även lite småtjock, Kan det vara han tro?

Gabor

Guest
Kongo skrev:
Som jag skrev i "huvudtråden" Hoppas VERKLIGEN att det inte är min hoj! :mad: Jag vill inte ha tillbaka den våldtagen med en massa skador!

Beskrivnigen av föraren gjorde mig däremot lite lugnare, vet en kille som har en äldre blå retta , som har gulspräcklig hjälm och brukar köra vilt i jeans :kocko Han är även lite småtjock, Kan det vara han tro?

OK. kan vara han...dags att ta ett snack med :kocko , om man hinner pån.
Han förstör för oss "seriösa"... :lol :rofl :hihi

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
ÅTERFUNNEN!!!
Polisen har hittat hojen ute i Storvreta! Antagligen några småligister, och jag vet var jag ska börja kolla!!! :fatta! Vet inte något om skicket förutom att den var körbar.. den ska tas till Lelle's i morgon!

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
:)

Skönt att höra..
Och att det gick så fort att hitta den.

De kan väl inte ha hunnit plocka bort saker på den!!?

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
HURRA! :)

Hoppas bara att det inte är några skador på den. Annars vet du/polisen kanske vilka som skall betala dom!? :fatta!

Attans så fort den blev funnen! :tummenupp

Last edited:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Kongo skrev:
...hittat hojen ute i Storvreta!
Affe, du behöver inte sno Kongos hoj bara för att du behöver tank + kåpor. :D

Usch och fy på mig!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...