Kommer att fixa låsringar i garagegolvet! + att jag tänker tammej fan BO i garaget!!Pertan skrev:Håller koll, dax att bulta fast den i golvet för att få behålla hojen även i sitt garage, jag håller koll.
Kongo skrev:Ja... hemma igen efter en ölkväll i glömskans tecken... klockan är strax tre på morgonen och man är fortfarande hojlös, men just nu full iaf, Tack Olzki Och Maria för en mycket trevlig kväll...
Som jag skrev i "huvudtråden" Hoppas VERKLIGEN att det inte är min hoj! Jag vill inte ha tillbaka den våldtagen med en massa skador!tassen skrev:Om din hoj hade infälld nr skyllt under skärmen finns det risk för att den är kvar i stan....
Igår var det ett riktigt fucko som gasade runt på stan i flera timmar iförd endast t-shirt, jeans och gulspräcklig hjälm.....på en blå retta....känns denna igen?
Folk på trotoarerna reagerade så jag hörde deras åsikter,,,detta var 20-21 igår, sedan var det en kompis till mig som sett samme idiot nere i sunnersta.
Kongo skrev:Som jag skrev i "huvudtråden" Hoppas VERKLIGEN att det inte är min hoj! Jag vill inte ha tillbaka den våldtagen med en massa skador!
Beskrivnigen av föraren gjorde mig däremot lite lugnare, vet en kille som har en äldre blå retta , som har gulspräcklig hjälm och brukar köra vilt i jeans :kocko Han är även lite småtjock, Kan det vara han tro?
Affe, du behöver inte sno Kongos hoj bara för att du behöver tank + kåpor.Kongo skrev:...hittat hojen ute i Storvreta!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |