Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Ha! Så där talar en äkta yrkesalkolist, skylla på andra :rofl

He he blev ju rätt fuktigt sist också !:tummenupp

På senaste sh-festen torrlagde jag och Dr Bike ena baren på Laphroaig....hade ju bara 1 1/2 pava.:fyllisar

Sen sa någon något om hojar utanför haket, scen med ståhej på och prisutdelning.
Måste vart på någon annan fest ......såg inge sånt.:rofl

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
skippa halsbandet men naken får du gärna komma.

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Ja, då är väl bara frågan om man ska vara casual och ha SH-tröjan eller om man ska köra smoking eller rent av frack... ;)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det är lite roligt att se två av de medlemmar som jag aldrig tror skulle våga dyka upp irl på en SH-fest, diskutera lämplig klädsel med varandra :tungan

Och den kommentaren är lite rolig från den som bjuder på samkörning endast under nov-mars för att sedan avböja. ;)
Efter att ha sett Nytekniks film så är valet enkelt dock. Slå sönder flaskor och skrika? :3freak

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Känns som man riskerar gruppstryk om man saknar pansarlänk och inte stämmer in i gruppsång till "Paradise city". Lika bra att låta Hillbillyfesten avlöpa utan vår medverkan.

Att ni är strykrädda beror nog mer på så mycket som ni hetsat här :D

Jag får sé om jag går ned, jag bor så nära så jag får se om jag är partysugen och kry den kvällen. Göteborgargänget med BusBo och Pinky i spetsen är tex kul att träffa.

Men visst kan jag hålla med dig om att många i sporthojskollektivet verkar ha en förkärlek för cammobrallor, svart T-shirts, piercing och gaddningar.

Tur att man inte kör sån hoj! :D

Och den kommentaren är lite rolig från den som bjuder på samkörning endast under nov-mars för att sedan avböja. ;)
Efter att ha sett Nytekniks film så är valet enkelt dock. Slå sönder flaskor och skrika? :3freak

Ja jag kör nog helst själv. Men nog har jag frågat dig under säsongen också :va

Men jag frågar rätt sällan det får jag hålla med om. Syns jag åkandes med ngn är det ofta ngn hojkompis jag mött ute på turen.

Last edited:

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Känns som man riskerar gruppstryk om man saknar pansarlänk och inte stämmer in i gruppsång till "Paradise city". Lika bra att låta Hillbillyfesten avlöpa utan vår medverkan.

då får jag lov att önska er en trevlig kväll!

22384040_637e9444fb.jpg

CeciliaS

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2008
Hoj
Kawasaki
Att ni är strykrädda beror nog mer på så mycket som ni hetsat här :D

Jag får sé om jag går ned, jag bor så nära så jag får se om jag är partysugen och kry den kvällen. Göteborgargänget med BusBo och Pinky i spetsen är tex kul att träffa.

Men visst kan jag hålla med dig om att många i sporthojskollektivet verkar ha en förkärlek för cammobrallor, svart T-shirts, piercing och gaddningar.

Tur att man inte kör sån hoj! :D

Ja jag kör nog helst själv. Men nog har jag frågat dig under säsongen också :va

Men jag frågar rätt sällan det får jag hålla med om. Syns jag åkandes med ngn är det ofta ngn hojkompis jag mött ute på turen.

He he jag bor också väldigt nära så du och jag kan ju ta en öl ihop innan Jörgen!!!`???:banana

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år