Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
De flesta är väl polare här inom SH, eller har jag fel?

Det sket sig helt plötsligt med vår planerade förfest i Shtlm, så nu är bara frågan var man kör det rejset? Dessutom blev det bara lilla frun och jag som far ner... Var det några som skulle ses lite tidigare (mellan mässa och Hard Rock alltså) som vill ha lite barhängsällskap så ropa till!

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
De flesta är väl polare här inom SH, eller har jag fel?

Det sket sig helt plötsligt med vår planerade förfest i Shtlm, så nu är bara frågan var man kör det rejset? Dessutom blev det bara lilla frun och jag som far ner... Var det några som skulle ses lite tidigare (mellan mässa och Hard Rock alltså) som vill ha lite barhängsällskap så ropa till!

VI är ca 20 pers som ska till Bronco bar och käka innan :)

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Är nog många som kommer käka på Anchor också. En Sthlm's klubb vet jag kommer köra sin uppvärming där iaf :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Snart e d PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!:banana :banana :tuttar :fyllisar :tummenupp

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Vill bara förvarna om att det kan dyka upp norrbottningar på stället, så alla fjållträskare bör ta med sig knogjärnen för säkerhets skull.

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Vill bara förvarna om att det kan dyka upp norrbottningar på stället, så alla fjållträskare bör ta med sig knogjärnen för säkerhets skull.

Knogjärn ? Har nog hört "Glove Sex Guy" med Rosenström o de där fjollorna norröver verkar ju gilla "lite hårdare tag".....:rolleyes:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4

Jefligt kul att det verkar komma så pass mycket folk från andra delar av Svea än bara Sthlm :tummenupp

Stig

medlem
Gick med
13 Mar 2008
Hoj
CBR 1000 -08 Hanse Vinse edt..
Vad man märker när man pratar me folk i Sthlm är att dom flesta kommer att vara på andra fester än just den på HR. Mao stockholmarna flyr HR och lämnar plats åt dom tillresta :)

Irons_bror

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2009
Hoj
..
Vad man märker när man pratar me folk i Sthlm är att dom flesta kommer att vara på andra fester än just den på HR. Mao stockholmarna flyr HR och lämnar plats åt dom tillresta :)
Många sthlm's klubbar kör div förfester på olika håll, men de flesta - va jag hört, sluter upp på hrc. Ringde dit idag för att boka drinkbord, men det fanns inte ngt ledigt :/ så fullt lär det bli hur som helst. Sen har jag hört att hrc kommer dela ut 5000 flygblad på själva mässan :)

:fyllisar :tuttar :öl

Stig

medlem
Gick med
13 Mar 2008
Hoj
CBR 1000 -08 Hanse Vinse edt..
Det är inte bara förfester klubbarna kör, det är ju fest hela natten på många ställen, jag tror att hrc har gått ur tiden för många sthlmare.. Ang drinkborden så är det väl bönderna som bokat upp dom för att få en säker plats när dom rest så långt, och en krog full av flk man inte känner är ju som villken kväll på stan som helst.. då är tex rappe festen ett bättre alternativ.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Det är väl bara vi som "inte är cooola nog"som kommer.

Hu så hemskt att träffa lite nytt folk med samma intresse....

Henrik

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det är inte bara förfester klubbarna kör, det är ju fest hela natten på många ställen, jag tror att hrc har gått ur tiden för många sthlmare.. Ang drinkborden så är det väl bönderna som bokat upp dom för att få en säker plats när dom rest så långt, och en krog full av flk man inte känner är ju som villken kväll på stan som helst.. då är tex rappe festen ett bättre alternativ.

Då tycker jag du går dit så har vi andra sketkul på hrc, neggo.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Lite ändrade planer och en omtänksam flickvän gör att jag nu kommer infinna mig på lördagens tillställning.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år