Hojjen Stulen,nu återfunnen

HOJBOY

Team Knubbsäl
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
GSXR 1000 -04
Skulle med på körningen första aug,när ja får ett samtal från brorsan och han talar om att hojjen är borta.Inlåst i garage,med tre lås spelade ingen roll.Den va stulen.J-vla ligister som inte vet skillnad på ditt och mitt.Nu i onsdags ringer polisen från Skellefteå och säger att hojjen finns beslagtagen hos dom.Ska man skratta eller gråta:va Känns väl sådär att få tebax nåt som varit stulet,och använts av nån annan.Nåja,jag kanske hinner köra lite mer i år i alla fall.Ska lämna den på suzuki å fixa ev skador,sen ska jag sälja den,å förhoppningsvis köpa en 06a el 07a.Men visst bli man förbannad???:mad:

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
HOJBOY skrev:
2370507 Skulle med på körningen första aug,när ja får ett samtal från brorsan och han talar om att hojjen är borta.Inlåst i garage,med tre lås spelade ingen roll.Den va stulen.J-vla ligister som inte vet skillnad på ditt och mitt.Nu i onsdags ringer polisen från Skellefteå och säger att hojjen finns beslagtagen hos dom.Ska man skratta eller gråta:va Känns väl sådär att få tebax nåt som varit stulet,och använts av nån annan.Nåja,jag kanske hinner köra lite mer i år i alla fall.Ska lämna den på suzuki å fixa ev skador,sen ska jag sälja den,å förhoppningsvis köpa en 06a el 07a.Men visst bli man förbannad???:mad:
Klart man skall bli förbannad, tjuvpacket är det värsta som finns. Hur svårt kan det vara att se skillnad på ditt och mitt.
Det där med att byta sig en 06 eller 07 lät ju som en bra ide. :tummenupp

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Vet du om (eller hur mycket) som är förstört?

Surt som fan men du får i alla fall igen hojen.

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Är det bara en slump att en massa stulna hojar och delar hittas i skellefteå eller? Bättre snutar där eller är det bara en massa tjuvpack därifrån som åker omkring och förstör livet för andra?

HOJBOY

Team Knubbsäl
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
GSXR 1000 -04
cbjorkman skrev:
2371830 Vet du om (eller hur mycket) som är förstört?

Surt som fan men du får i alla fall igen hojen.
Enl polisen så är det ba tändningslåset som är paj,samt repor på tanken.Men ja ska syna ordentligt,när ja nu få hämta den?.Dom verka int ha så brådis me pappershanteringen:mad:

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping