hojköp - NSR

byskebon

norrlänning
Gick med
15 Aug 2006
Hoj
2010 Triumph Street Triple
har gruvat mig för att lägga upp denna tråd eftersom det finns 1'000'000 NSR trådar så jag har verkligen läst ALLA innan men inte hittat svar på min(a) fråga/or...:confused:

om några veckor ska jag köpa en NSR 94-01 (som f ö ska byggas om till fighter med styre, bak o allt:tummenupp ) och jag har letat fakta om effekt/strypningar och hittat mkt som säger emot varandra:va

tex i tråden om strypningar här i forumet står det att årsm 99- bara har 24hk och att de inte går att sätta på större cylle, men att 94-98 har 29hk...
trodde då att 99- hade den där strypningen i CDI:n men då det även finns 98:eek:r med den strypningen så...:confused: kan nån som vet hjälpa mig att reda ut vilka hojjar som har CDI strypningen?:confused:

sen undrar jag om hojjarna som är importerade från tyskland har strypningen i CDI:n?

sen så skulle de vara kul om nån kunde skicka ett PM lr posta en liten guide om hur man gör en egen kuts :tummenupp

ni behöver inte vara "övertydliga"...jag är mekvan:tummenupp

sen ville jag bara säga att lundgrens CRM Motard och NSR_MANs nsr fighter är lätt dom grymmaste hojjarna på forumet!!!:yoparty

mvh// jesper

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
byskebon skrev:
2390786 har gruvat mig för att lägga upp denna tråd eftersom det finns 1'000'000 NSR trådar så jag har verkligen läst ALLA innan men inte hittat svar på min(a) fråga/or...:confused:

om några veckor ska jag köpa en NSR 94-01 (som f ö ska byggas om till fighter med styre, bak o allt:tummenupp ) och jag har letat fakta om effekt/strypningar och hittat mkt som säger emot varandra:va

tex i tråden om strypningar här i forumet står det att årsm 99- bara har 24hk och att de inte går att sätta på större cylle, men att 94-98 har 29hk...
trodde då att 99- hade den där strypningen i CDI:n men då det även finns 98:eek:r med den strypningen så...:confused: kan nån som vet hjälpa mig att reda ut vilka hojjar som har CDI strypningen?:confused:

sen undrar jag om hojjarna som är importerade från tyskland har strypningen i CDI:n?

sen så skulle de vara kul om nån kunde skicka ett PM lr posta en liten guide om hur man gör en egen kuts :tummenupp

ni behöver inte vara "övertydliga"...jag är mekvan:tummenupp

sen ville jag bara säga att lundgrens CRM Motard och NSR_MANs nsr fighter är lätt dom grymmaste hojjarna på forumet!!!:yoparty

mvh// jesper
:Bugar:Bugar

Det med strypningarna är jag högst osäker på så det lämnar jag osagt men jag skickar dock ett pm som kan vara till lite hjälp:)

Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska