Har hojen där nu.Trevlig, kunnig, tillmötesgående personal som gärna snackar hoj och snabb service.
Den enda gång jag lämnat in hojen där för service, så gick det i alla fall väldigt lätt att få tid och jag hade den tillbaka på ett par dagar.
Det märks att större delen av personalen (kanske alla) kör cross själva. De är väldligt inriktade på den marknaden. Men för min del kvittar det.
Jag kan väll inte säga att jag jämfört så mycket priser med andra handlare dock..
Var de nå spec du tänkte på?
Så tänkte jag oxå.Låter inte så lovande.... jag ska in med min rc8 och fixa garantiprylarna, växelstjärna, passagerardyna osv. Ska ge dom en chans dom har alltid varit trevliga och hjälpsamma när jag har haft med dom att göra, vill inte tycka illa om dom än!
Tråkigt, inte oväntat men lika jävla tråkigt för det.Jag har inte fått tillbax min hoj än....nu har dom haft den i över 2 veckor, en polare var där och snackade med dom förra helgen då sa dom att växelstjärnan var restad....men till mig har dom inte hört av sig mkt dålig stil tycker jag, för när jag snackade med dom sist sa dom att dom hade alla grejorna hemma, nu har det iofs inte vart nån panik för min del när jag ändå inte hade tänkt ställt på än, men med tanke på att jag var in i slutet på mars och snackade med dom om garantigrejorna så sa dom att dom skulle komma hem till mig och hämta min cyckel "nästa vecka" och sen ringer dom efter en månad och ber om ursäkt för att dom inte hört av sig och säger att vi kommer och hämtar den i helgen, så jag väntar och väntar på att dom ska ringa, men nää inte ett ord så jag får lov att ringa upp veckan därpå och bestämma en tid när dom ska hämta cyckeln och då dyker dom till slut upp, alltså 1,5 månader efter att dom lovade att komma, och jag har inte fått tillbaka den än, så om inte en våldsam skärpning händer är det nog helt sluthandlat där tyvärr.
Så Smurfen jag skulle nog tänka över mitt val av service både en och 2 gånger.....
Jag återkommer när jag fått tillbaka hojen.
Jag har inte fått tillbax min hoj än....nu har dom haft den i över 2 veckor, en polare var där och snackade med dom förra helgen då sa dom att växelstjärnan var restad....men till mig har dom inte hört av sig mkt dålig stil tycker jag, för när jag snackade med dom sist sa dom att dom hade alla grejorna hemma, nu har det iofs inte vart nån panik för min del när jag ändå inte hade tänkt ställt på än, men med tanke på att jag var in i slutet på mars och snackade med dom om garantigrejorna så sa dom att dom skulle komma hem till mig och hämta min cyckel "nästa vecka" och sen ringer dom efter en månad och ber om ursäkt för att dom inte hört av sig och säger att vi kommer och hämtar den i helgen, så jag väntar och väntar på att dom ska ringa, men nää inte ett ord så jag får lov att ringa upp veckan därpå och bestämma en tid när dom ska hämta cyckeln och då dyker dom till slut upp, alltså 1,5 månader efter att dom lovade att komma, och jag har inte fått tillbaka den än, så om inte en våldsam skärpning händer är det nog helt sluthandlat där tyvärr.
Så Smurfen jag skulle nog tänka över mitt val av service både en och 2 gånger.....
Jag återkommer när jag fått tillbaka hojen.
Tråkigt!
Jag har tänkt åka dit imorrn och be om hjälp med en grej men jag tror jag väljer en annan verkstad faktiskt. Hoppas allt strul beror på en hektisk vår och inte inkompetens.
Alviks har jag haft mycket bra erfarenheter ifrån. Peter är ju rätt så erfaren.
Och som jag fattade det så äger hojtorget alviks nu?
Tur dom har skiljda butiker så inte alviks dras med ner i diskussionen.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|