Honda= borta

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Malmö
Hoj
sorry
Tjena alla.
Nu när solen börjat titta fram och folk har börjat köra så tog jag min sista runda på hondan ner och upp i gatan innan köparen kom och hämtade pärlan. Nu i skrivande stund är den på väg i ett kallt släp upp mot göteborg.

Får se om vi synes på vägarna eller banan eller inget av det för man desarterar till bilsläktet.

:näsblod

Eller har nån nått kul att komma med i förslagsväg som inte är för dyrt som är kul på 2 hjul?
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
om så hojen kommer direkt från skroten så självklart att du ska ha en hoj, oavsätt hur dyr så måste du bara ha en. :fatta!
 

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Malmö
Hoj
sorry
philsson skrev:
om så hojen kommer direkt från skroten så självklart att du ska ha en hoj, oavsätt hur dyr så måste du bara ha en. :fatta!

Hehe., du är go. får fixa nån kawa höghjuling och sätta skoterslicks så blir det lite motard haha
 

Json

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
CBR 600
PuDDy skrev:
Eller har nån nått kul att komma med i förslagsväg som inte är för dyrt som är kul på 2 hjul?

Köpa min Honda istället? :)
Du kan ju inte överge ett vinnande koncept...
Dessutom lite mer effekt än vad du hade i din...
 

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
Klart att du ska dyka upp på två hjul igen Puddy :tummenupp Köp dig nu en bra hoj som du är nöjd med, så sticker vi ut på posörrundor sen :tummenupp
 

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Malmö
Hoj
sorry
hehe. vet inte riktigt vad jag ska göra eller hur. pratat löst med douglas om man ska dela en banhoj. men vet inte vad man ska göra.

Jeson: vad ska du då åka på hehe. du får nog ställa in den i vardagsrummet och titta på den lite då och då och tänka på de fina minnena ni hart ihop. :tungan
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Kom igeeeen nuuu, köp en R1a. mkt effekt för pengarna ;)
 

Json

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
CBR 600
PuDDy skrev:
Json: vad ska du då åka på hehe. du får nog ställa in den i vardagsrummet och titta på den lite då och då och tänka på de fina minnena ni hart ihop. :tungan

Det är så svårt att få upp hojen till ovanvåningen så det får räcka med foto som minne!

Har inte bestämt mig än men det finns risk att Hondan säljes... Kommer att köra R1 i R1000, men vill nog köra lite gata också.
 

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Malmö
Hoj
sorry
Json skrev:
Det är så svårt att få upp hojen till ovanvåningen så det får räcka med foto som minne!

Har inte bestämt mig än men det finns risk att Hondan säljes... Kommer att köra R1 i R1000, men vill nog köra lite gata också.

Ahh spännande.

jo hoj är kul men fan. vet inte asså.
riktigt splittrad. jobbigt.
 

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Ort
hemma
Hoj
cykel
håller med Mr.K........one season biker...
konvertera till bilssläktet?? :kocko kan knappast kalla det billigare och definitivt inte roligare.....

köp dig nu en rolig hoj.....vill du ha hjälp att finna och pruta så lovar pappa att han ska hjälpa dig :D

men fan ta dig om du fimpar åkandet....då har du tappat 100% i anseende... :huvet
 

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Malmö
Hoj
sorry
Von Vettet skrev:
håller med Mr.K........one season biker...
konvertera till bilssläktet?? :kocko kan knappast kalla det billigare och definitivt inte roligare.....

köp dig nu en rolig hoj.....vill du ha hjälp att finna och pruta så lovar pappa att han ska hjälpa dig :D

men fan ta dig om du fimpar åkandet....då har du tappat 100% i anseende... :huvet

Tycker om dig endå. haha.
har inte bestämmt mig än vad jag är sugen på. ska tänka till lite vad jag vill göra. Men visst folket är ju helt underbara. Micke som under håller alla på hoj och utan. hehe.
 

Melvin Mögkotte

Bling Bling Rider #3
Gick med
6 Apr 2004
Ort
Malmö
Hoj
R1
För fan PUDDY!

PuDDy skrev:
Tycker om dig endå. haha.
har inte bestämmt mig än vad jag är sugen på. ska tänka till lite vad jag vill göra. Men visst folket är ju helt underbara. Micke som under håller alla på hoj och utan. hehe.

:3freak

Om jag kan skrapa ihop till en futtig hoj när jag pluggar ska du för fan kunna ordna en om du jobbar!! Du e ju säljare!!! Kräng försäkringar!! Det ska ge kulor har jag hört! Ville väl inte bli ihågkommen som "Killen på Lindeborg med den vita jettan" ??? :hihi
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Men satana Puddy, körde du ens 100 mil med den innan du sålde den?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top