uncletom
Gudomlig sporthojare
Faktiskt borde jag göra en sammanfattning av min KLX230 också, bara för att ge den sin 'cred' som den faktiskt förtjänar. Kawasaki har alltså lyckats bygga en hoj i klass med Hondas CRF300, men till halva priset. Det är ingen dålig bedrift, i synnerhet då min KLX pallat med mig nu i några år på både vägar och i terräng. En period körde jag även lite kross och enduro med den, men det slutade jag med då jag märkte att fjädringen inte var tillräcklig, den bottnade ofta och jag hängde inte med resten av packet framför mig pga alla woops och gupp
Jag fick egentligen aldrig tid till att ens börja dregla över min KLX230 innan köpet. Jag hade precis tagit A-kortet och skyndat iväg till närmsta hoj-affär bara för att känna att "jag får provköra vilken hoj jag vill". Sen köpte jag bara KLXen och blev skitnöjd. Det blev liksom inte 'dejting' innan.
Jag fick egentligen aldrig tid till att ens börja dregla över min KLX230 innan köpet. Jag hade precis tagit A-kortet och skyndat iväg till närmsta hoj-affär bara för att känna att "jag får provköra vilken hoj jag vill". Sen köpte jag bara KLXen och blev skitnöjd. Det blev liksom inte 'dejting' innan.