honda ns125f

mullodk

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
honda ns125f
hej jag har en honda ns125f som jag håler på o renovera men jag hittar ingenstans att köpa plastkåpor :confused: på ..plz hjälp

Joakim_Lilja

Bidrar till växthuseffekten
Gick med
30 May 2006
Hoj
GasGas 450sm -04
hej jag har en honda ns125f som jag håler på o renovera men jag hittar ingenstans att köpa plastkåpor :confused: på ..plz hjälp

det är svårt att få tag i delar överhuvudtaget :S finns inga nya cyl, bromskiver. säkert en massa annat me... men du får antingen köpa en till hoj och plocka ifr eller besöka nån mc skrot, men lycka till:tummenupp

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016

Hehe Det e ett helvete att få tag på som jocke sa. Har själv en:p Har fortfarande inte hittat delar till den (har letat i över ett år) Mitt tips till dig e att köpa en till eller Sälja den du har nu och köpa en annan.

Ps. Dom e Kända för att vara entusiasthojar.

mullodk

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
honda ns125f
okejokej..kolla addemoto.se eller roffesmotor.se eller roffesmoto.se.. dem har en del saker:p

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016
okejokej..kolla addemoto.se eller roffesmotor.se eller roffesmoto.se.. dem har en del saker:p

Jag har köpt de delar jag behöver/behövde från spinningwheels.com Underbar Skrot. Schyssta och bra pris + Att det går fort som satan.

Borken

Bönhasare
Gick med
16 Nov 2006
Hoj
-04 Ducati Monster 620 S ie, Yamaha XT 250 -88, Kawasaki Z750
okej scanna helst tack .:p hur fort går din ns125f

Min går ca 140-145 enligt mätaren. Fast då är nog cylindern lite sliten, det syns lite hack om man kollar genom avgasporten. Hur fort går din egen?

/B

mullodk

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
honda ns125f
jag har varit uppe i 140 men jag va tvungen o bromsa för de låg en bil före mig men ca 150enligt mätaren:p

Mr.Horsepower

Ny medlem
Gick med
4 May 2007
Hoj
Honda NS125R2H-87 med Jollymoto effektsystem (såld)
Nog för att jag har en NSR, men de e ju i stort sett samma mc, jag var uppe i 160 på 5:an (ca-11000/rpm) :yoparty, sen fick jag bromsa in p.g.a en husbil framför:D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy