Honda Nsr -91

squeegie

Kör 2T tanka är nått farsan får göra!
Gick med
22 May 2007
Hoj
Honda Nsr 125 (skuren)
Hej all 125a åkare.
jag har nu varit och köpt en Honda Nsr 125 -91 och skulle vilja ha lite tips på sidor som har Kåper / trim om det nu finns några, har kollat runt men hittar ingen som är på Engelska / svenska ( inte så high på tyska ), dom ända jag kan hitta är till NSR125R eller nyare, och vad är det för skillnad på NSR125R och NSR?

Tacksam för alla svar.
MvH Squeegian

Jokke_

No money, No honey!
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Hojlös
Tyvärr så är det antaligen tyska sidor som gäller. När jag hade nsr så hittade jag det mesta jag sökte i tyskland. Om du går in på altavista så ska det finnas ngn slags översättare där. Så man kan översätta tyskan till engelska osv. Inte bra översättning för fem öre. Men det går faktiskt att tyda ganska bra ändå. Hittar du en sida så skicka ett mejl till dom på engelska. Har du tur så kan dom. Ofta dåliga på engelska.

Annars har du ebay. Där finns det grejjer. Har köpt 4-5 grejjer till min xr där. Funkar minst lika bra som vanliga butiker. Ebay rekomenderar jag varmt

Lycka till!:tummenupp

Hej all 125a åkare.
jag har nu varit och köpt en Honda Nsr 125 -91 och skulle vilja ha lite tips på sidor som har Kåper / trim om det nu finns några, har kollat runt men hittar ingen som är på Engelska / svenska ( inte så high på tyska ), dom ända jag kan hitta är till NSR125R eller nyare, och vad är det för skillnad på NSR125R och NSR?

Tacksam för alla svar.
MvH Squeegian

Byggerefredd

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2007
Hoj
Husaberg Fs650e -03
Hej all 125a åkare.

Tacksam för alla svar.
MvH Squeegian

Tjena angående din ena fråga, va det är för skillnad på en Nsr 125 R och en Nsr, det är samma modellen, Nsr:erna heter Honda Nsr125 R vid fullt namn, men det nämns inte så ofta som man kanske märker... Så det är helt enkelt det fullständiga namnet/modellen på din hoj, jag själv har en Honda Nsr125R men säger bara Nsr för lättighetens skull :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy