nille kan inte du säga något bra / dåligt om nsr då=) vore väldigt hjälpsamt.. och alla ni andra kan ju bli medlemmar på Moppenetforum och lära er lite forum rules=) haha
okeymen är det så att man skulle kunna rejsa lite bana med en nsr?
Så du valde mellan en NSR125 och en TZR125, fastnade för hondan och köpte en NS125R2?3017923Jadu grabben, ett tips; Åk o provkör/bedöm båda märkena innan du köper någon. Jag stod också inför samma kval som dig, men jag fastnade slutligen för Hondan,o jag blev inte precis missnöjd![]()
The Power of Dreams, FFS![]()
Nu såhär i efterhand, rekommenderar du en tzr?3017972Satt i samma läge, slutade med en (två) TZR. Har dock provkört NSR lite mer ingående såhär i efterhand och tycker den är skönare för den är lite större. Men samtidigt känns TZRn lite busigt smidigare
Är mest en smakfråga, tror jag valde rätt utifrån mina värderingar. Så prova båda innan du bestämmer dig!
Jadu grabben, ett tips; Åk o provkör/bedöm båda märkena innan du köper någon. Jag stod också inför samma kval som dig, men jag fastnade slutligen för Hondan,o jag blev inte precis missnöjd![]()
The Power of Dreams, FFS![]()
Nu såhär i efterhand, rekommenderar du en tzr?![]()
Bärgren;Så du valde mellan en NSR125 och en TZR125, fastnade för hondan och köpte en NS125R2?
Ja!men Ursäkta mej, glömde 2:an
,pedant du skall vara doo
![]()
125 Next; Det är lite svårt, då blir man ju en "oseriös" köpare
/ Varför? Jag sa bara att jag skulle återkomma, o jag var så välkommen såJag köper ju inte en maskin av någon som tycker att man e osäriös bara för att man vill ha lite betänketid. Nee då skulle jag hellre vänt mig till någon annan o fortsatt leta
![]()
Bärgren;Så du valde mellan en NSR125 och en TZR125, fastnade för hondan och köpte en NS125R2?
Ja!men Ursäkta mej, glömde 2:an
,pedant du skall vara doo
![]()
125 Next; Det är lite svårt, då blir man ju en "oseriös" köpare
/ Varför? Jag sa bara att jag skulle återkomma, o jag var så välkommen såJag köper ju inte en maskin av någon som tycker att man e osäriös bara för att man vill ha lite betänketid. Nee då skulle jag hellre vänt mig till någon annan o fortsatt leta
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand