Cletus
Ny medlem
Hej tänkte lägga upp min ombyggnation så man kan få lite hjälp med lösningar med mera.
Jag vet att det inte är "rätt" forum för bobbers men tycker ni verkar ha koll på det mesta så lägger upp den ändå så ni får väll be mig dra åt he... Om jag inte får skriva
Då till hojen:
Det är en Honda shadow -90 som jag köpte i somras och i höstas påbörjade ombyggnationen.
Målet är en clean hoj med Bobber/chopper look.
Gjort hittills:
Byggt ett eget styre som är nästan rakt.
Köpt en framskärm från en kawasaki Vn 1500 och breddat den och ska bli bakskärm är tanken.
Kapat bort lite fästen med mera.
Byggt en dyna.
Knackat till en tank förlängare.
Knackat till sidokåpor.
Det är väll så långt jag kommit tänkte lägga upp bilder men fatta inte hur jag ska göra med iphonen så får vänta tills jag orkar sätta mig vid dator
Jag vet att det inte är "rätt" forum för bobbers men tycker ni verkar ha koll på det mesta så lägger upp den ändå så ni får väll be mig dra åt he... Om jag inte får skriva
Då till hojen:
Det är en Honda shadow -90 som jag köpte i somras och i höstas påbörjade ombyggnationen.
Målet är en clean hoj med Bobber/chopper look.
Gjort hittills:
Byggt ett eget styre som är nästan rakt.
Köpt en framskärm från en kawasaki Vn 1500 och breddat den och ska bli bakskärm är tanken.
Kapat bort lite fästen med mera.
Byggt en dyna.
Knackat till en tank förlängare.
Knackat till sidokåpor.
Det är väll så långt jag kommit tänkte lägga upp bilder men fatta inte hur jag ska göra med iphonen så får vänta tills jag orkar sätta mig vid dator
Last edited: