Är strax klar med mitt mc-kort och fundrerar vad man skall skaffa får hoj framöver. Har en ntv 650 revere från 94 som jag har övningkört lite på men börjar att inse efter att ha provat lite nyare hojar att jag nog blir en lyckligare människa om jag byter upp mig 10 årsmodeller (även om ntv:n är en fin cyckel). Är väl en 600 jag är ute efter och dom jag har spanat in på blocket är.
Honda cb600 hornet
Yamaha fz6
Kawasaki er6-n
suzuki gsr 600
Nån som har nån åsikt om dessa hojar, är inte så sugen på nå stora kåpor och alla dessa är i mitt tycke fina att titta på. Ska använda cyckeln att pendla till jobbet, nöjesköra lite på helgerna å kanske nån långtur per sommar (över 10 mil). Hur är dom att köra, försäkringspremie osv, har 3 barn och villa så den ekonomiska biten känns rätt viktig. Hade väl tänkt hitta ett ex runt 35k
Honda cb600 hornet
Yamaha fz6
Kawasaki er6-n
suzuki gsr 600
Nån som har nån åsikt om dessa hojar, är inte så sugen på nå stora kåpor och alla dessa är i mitt tycke fina att titta på. Ska använda cyckeln att pendla till jobbet, nöjesköra lite på helgerna å kanske nån långtur per sommar (över 10 mil). Hur är dom att köra, försäkringspremie osv, har 3 barn och villa så den ekonomiska biten känns rätt viktig. Hade väl tänkt hitta ett ex runt 35k