waga95
Guest
Hej!
Nu är det så att efter noga övervägande har jag bestämt mig att det är något som inte är riktigt riktigt med hojen min!![Näsblod :näsblod :näsblod](/img/smilies/nose.gif)
Det är alltså så att den ibland hackar till vid häftiga accelerationer, speciellt i uppförsbackar och det är oftast på varvtal mellan 7000-10000.
Det känns som att motorn inte får bensin, det skulle kunna va att bensinen åker huller om buller i tanken eller att motorn inte är tillräckligt varm trodde jag först men efter en längre sträcka och fylld tank så hackar den fortfarande.![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
"Det är dubbla förgasare på hojen"
Vet nån vad problemet kan va?![Buga :Bugar :Bugar](/img/smilies/nya/hail.gif)
Nu är det så att efter noga övervägande har jag bestämt mig att det är något som inte är riktigt riktigt med hojen min!
![Näsblod :näsblod :näsblod](/img/smilies/nose.gif)
Det är alltså så att den ibland hackar till vid häftiga accelerationer, speciellt i uppförsbackar och det är oftast på varvtal mellan 7000-10000.
Det känns som att motorn inte får bensin, det skulle kunna va att bensinen åker huller om buller i tanken eller att motorn inte är tillräckligt varm trodde jag först men efter en längre sträcka och fylld tank så hackar den fortfarande.
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
"Det är dubbla förgasare på hojen"
Vet nån vad problemet kan va?
![Buga :Bugar :Bugar](/img/smilies/nya/hail.gif)