Långa farbron
Yster tokfrans
Hej bröder och systrar.
Undra bara om det är någon mer än jag som kör Honda X11 i detta avlånga land?
Långa farbron skrev:Hej bröder och systrar.
loser skrev:Nope, även jag har en sådan traktor. Men de är inte direkt vanliga, sällan man möter någon när man är ute och åker.
ha, ja... DÅ är jag med...Mavve skrev:XX Blackbird 1100 Hållundan.
Mavve skrev:XX Blackbird 1100 Hållundan.
hållundan skrev:Va äre för hoj denna X11? Jag är dåligt insatt... Släng upp nårra bilder å berätta lite!
Sicken jättejävel. Aja, tjusning det oxå =)Silwer skrev:nja det är nån sorts naken muskelhoj, som antagligen ska vara lite retro
http://www.honda-geneve.com/catalog/X11.html
hållundan skrev:Sicken jättejävel. Aja, tjusning det oxå =)
Akesson skrev:Det är väl en "naken" Hoj med Blackbird motor
hållundan skrev:Va äre för hoj denna X11? Jag är dåligt insatt... Släng upp nårra bilder å berätta lite!
loser skrev:Här kommer en bild på min padda med Akra systemet monterat, bänkad till 144HK. Går som en skållad råtta, roligt upp till 160 km/h sedan får man hålla i sig duktigt (har kört styft 250 km/h, men då såg jag dubbla körbanor)
soppatorsken skrev:Nu har väl Honda slutat skurva ihop X-11or. De sålde för dåligt antagligen. Tanken var väl att göra en moderna muskelhoj som skulle ta V-maxens kunder med det funkade inte. Men har ni sett den nya CB 1300R? Den är bra fet.
soppatorsken skrev:Nu har väl Honda slutat skurva ihop X-11or. De sålde för dåligt antagligen. Tanken var väl att göra en moderna muskelhoj som skulle ta V-maxens kunder med det funkade inte. Men har ni sett den nya CB 1300R? Den är bra fet.
XJR skrev:Jag tycker den är smällfet, men jag blev enormt besviken när jag körde den, konstigt dålig insprutning (sämre vid pådrag än vad jag har kunna mappa alldeles själv) och helt hopplös effektkurva på nåt sätt, kan ju vara en vanesak, men när jag körde den så kom jag inte på något sätt att köra den utan attfå en massa ryck och _hela_tiden_ köra in i varvstoppet, det blev liksom inte roligt när utgången på varenda kurva blev ett tråcklande med hackande motor, ryckig gång, växlande i tid och otid osv...
/OT -XJR...
Långa farbron skrev:Och slö.....
85 kW / 7500 varv - 116hkr
Moment 11,7 kpm / 6000 varv
X11:
100 kW / 9000 varv
Moment 11,3 kpm / 7000 varv
Långa farbron skrev:Funkar för mig ,kan beror på att jag kör som en kärring
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras