Major Bif
Ny medlem
- Gick med
- 25 Apr 2004
- Ort
- Stockholm
- Hoj
- Blåvit, R1000 K4. Yoshi Tri-oval bolt-on, Skidmarxz double bubble kåpglas. Bänkad vid 200mil, 155 SAE vid 11.000rpm.
Har blivit mer och mer sugen att sadla om till motard, för "normalisera" farter och försäkringspremier en aning..
Med risk för att liknande trådar finns redan som har jag lite frågor ang.
Xr 650 och Ktm 660. Det känns som det är dem det står mellan..
Prismässigt så ligger 660 bättre till, kan gå att få loss en ny 04 på lelles för ca 67000:- så det är klart bättre än hondan.
Men hur är det med andra saker såsom:Serviceintervaller, väghållning (fjädring), effekt, körglädje samt inte minst vibrationer?? Vill kunna använda hojen och inte bli begränsad till 7 mila tripper pga domnade händer och fötter!
Skulle vara grymt tacksam för svar !
Med risk för att liknande trådar finns redan som har jag lite frågor ang.
Xr 650 och Ktm 660. Det känns som det är dem det står mellan..
Prismässigt så ligger 660 bättre till, kan gå att få loss en ny 04 på lelles för ca 67000:- så det är klart bättre än hondan.
Men hur är det med andra saker såsom:Serviceintervaller, väghållning (fjädring), effekt, körglädje samt inte minst vibrationer?? Vill kunna använda hojen och inte bli begränsad till 7 mila tripper pga domnade händer och fötter!
Skulle vara grymt tacksam för svar !