hondan krånglar

Powerade

Honda The Power Of Yor Dreams !
Gick med
14 Nov 2004
Hoj
Honda CBR125R -04,
Är det någon som har haft lika problem med sin cbr125? hade den inne på service och fick sedan tillbaka den den går bra typ en mil.. sen dör den och är hyffsat svår att starta, startar efter ett tag på choken.. men sen går den bra i 5 minuter sen dör den? är ju helgdag så verkstaden är ju inte öppen har ju garanti på den, men om någon har liknande problem eller har haft så kanske man kunde få lite hjälp?
Mvh viktor

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Hoj
Lite trasig
Powerade skrev:
2087323 Är det någon som har haft lika problem med sin cbr125? hade den inne på service och fick sedan tillbaka den den går bra typ en mil.. sen dör den och är hyffsat svår att starta, startar efter ett tag på choken.. men sen går den bra i 5 minuter sen dör den? är ju helgdag så verkstaden är ju inte öppen har ju garanti på den, men om någon har liknande problem eller har haft så kanske man kunde få lite hjälp?
Mvh viktor

Låter som bränsleproblem tycker jag.. Kolla bensinkran, bensinslang, att förgasaren inte är igenkladdad med nåt å sådär.

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Powerade skrev:
2087323 Är det någon som har haft lika problem med sin cbr125? hade den inne på service och fick sedan tillbaka den den går bra typ en mil.. sen dör den och är hyffsat svår att starta, startar efter ett tag på choken.. men sen går den bra i 5 minuter sen dör den? är ju helgdag så verkstaden är ju inte öppen har ju garanti på den, men om någon har liknande problem eller har haft så kanske man kunde få lite hjälp?
Mvh viktor

Har du bensin i den?

Powerade

Gick med
14 Nov 2004
Hoj
Honda CBR125R -04,
joo.. jag ahr bensin i den... är inte riktigt så dum va? men har kikat lite om de kan vara vakum i tanken.. för när jag har kört en stund och han dör, så tar ja bort tanklocket och säter dit det igen då startar han lätt och går en stund till?

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Powerade skrev:
2091690 joo.. jag ahr bensin i den... är inte riktigt så dum va? men har kikat lite om de kan vara vakum i tanken.. för när jag har kört en stund och han dör, så tar ja bort tanklocket och säter dit det igen då startar han lätt och går en stund till?

om du har haft den inne på service kanske dom har tagit av tanken och klämt en slang eller missat en. När jag skruvade med kompisen cbr så fick vi liknade grej fast då körde vi utan lock till luftboxen för att få goare ljud. Säkert bara någon slang som nått är galet med.

Powerade

Gick med
14 Nov 2004
Hoj
Honda CBR125R -04,
joo kanske det, men ska lämna in den idag så får vi se tack för hjälpen !

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy