Hoppla, eller så går det!

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Jag undrar om det inte var så att de håll på med något annat bakom ratten och .... :tuttar :arsele :tungan

Big_Mike

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
929a
Jag måste nog hålla med, höll på krocka 2 ggr under en bilfärd här för nån vecka sen pga sånt..
Jäkla tjejer som ska distraheras :Bugar :tuttar

AleX skrev:
Jag undrar om det inte var så att de håll på med något annat bakom ratten och .... :tuttar :arsele :tungan

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Det är nåt som inte står rätt till i tjejers huvuden när det gäller bilkörning(bland annat).
Det är bara en tjej som kan få simpel bilkörning till något världsproblem och så fort hon tror att hon tappat kontrollen ska man gräva ner huvet i sanden. Även en Lancia Y10 spitfire får hon till en McLaren F1 och när alla dessa 13hästkrafter visar sig ska man hålla för ögonen och styra rakt genom fönster eller grindar.

Förbud för utfärdande av körkort till damer :cool:

750RR - klart poppis idag bland tjejerna

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Goodstuff skrev:
Det är ju tur att Mavve får köra bil i varje fall.

Av mina 8 bilar har jag krockat varenda en. Eller nästan iaf. Min volvo sprängde de ju i luften :( Det var inte jag :mattias
Min Nissan micra fick leva ett hårt liv de få månaderna den väl levde, jag avslutade dess liv mot en trottoarkant i för den bilen för hög hastighet. Sen rullade inte den mer.
Den fösta lånebilen jag hade första veckan jag hade Bkort råkade sidorutan krossas och pappa polis trodde vi var ett gäng rånare på flykt lr nåt.

Klart man kör ner till Malmö och letar efter en restaurang 4 på morgonen dagen man får sitt körkort.

Fast man kör INTE in genom skyltfönster :mattias Då e man fel på det.

750RR
hähä, en gång mosade vi en bil mitt på hälsobacken och gatstenar fullkomligt exploderade upp i luften ut över heeela vägbanan :D Alla i bilen fick cp-panik och sprang runt som stollar medans jag fick plocka gatstenar så de andra bilarna kunde passera :lol Skoj ska man ha.....

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
maverick_750rr skrev:
Av mina 8 bilar har jag krockat varenda en. Eller nästan iaf. Min volvo sprängde de ju i luften :( Det var inte jag :mattias
Min Nissan micra f

--edit--

fick plocka gatstenar så de andra bilarna kunde passera :lol Skoj ska man ha.....

Som sagt. Det är skönt att det finns mönsterbilister som du - till skillnad från alla kassa kvinnor i trafiken. :Bugar

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...