Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Frågade mest för att se om någon visste just något särskilt hotell som låg i närheten av sjukhuset.
Eftersom jag inte har någon koll på något i Göteborg.
Kan inte komma på något som ligger inom gångavstånd till sjukhuset iaf. Men enligt västtrafiks reseplanerare på vasttrafik.se tar det 13 minuter med spårvagn från centralstationen. Och runt centralstationen ligger det väl ett tiotal hotell. Går även vagnar raka vägen från korsvägen, tar 7 minuter, och vid korsvägen ligger Hotel Gothia Towers.
Apple hotell ligger såvitt jag vet vid östra sjukhuset, inte Sahlgrenska. Är ganska säker, dock inte helt hunda, men jag känner bara till ett Apple Hotell i alla fall.
Skulle det vara så att du har någon anhörig som vårdas på Sahlgrenska så kan tydligen boende fixas via sjukhuset enligt deras hemsida.
"Boende för anhöriga
Särskilda boende för anhöriga till patienter som vårdas på sjukhuset finns på SU/ Sahlgrenska och vid Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus, SU/ Östra. Tag kontakt med personalen på avdelningen där patienten vårdas om du vill veta mer."
Det är just Östra, står diffust på papprerna. Både Sahlgrenska och sen Östra.
Tack för tipsen
Hur gick det?
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |