Rocky
Kenta Kofot
I denna tråd avhandlar vi ämnet hulliganism i samband med idrott.
Rocky skrev:2168300I denna tråd avhandlar vi ämnet hulliganism i samband med idrott.
korvgubbe skrev:2168302Ut med packet!
Rocky skrev:2168312Vilka? du åsyftar förstås "supporterpolisen" eller?
korvgubbe skrev:2168317Huliganerna syftar jag på.. Bunta ihop och slå ihjäl! nakCskÅt, ut med packet!
Mr_White skrev:2168322Dagens huliganism i samband med idrott drabbar sällan en vanlig svensson.
Det va mycket värre på 80 & 90-talet.
Mr_White skrev:2168322Dagens huliganism i samband med idrott drabbar sällan en vanlig svensson.
Det va mycket värre på 80 & 90-talet.
Jessan skrev:2169388Slagsmål har inte på planen/läktaren att göra . Däremot tycker jag att polisen ska sluta med att avstyra de bråk där de olika grupperna kontaktat varandra och bestämt en plats för att slåss. Så länge det är på en äng eller var fan som helst utom mitt bland vanligt folk. Då kunde de banka skiten ur varandra utan att skada andra. Kanske kan låsa in dom någonstans där de kan ha riktigt mysigt tillsammans
Back in the days... Tiden då alla i skolan såg upp till terror-tommy.newstead skrev:2169422Vem minns inte den gamla goda tiden med avsågade hockeyklubbor på gullmarsplan innan derbyna på hovet...
Ja, jag har oxå varit ung och dum
newstead skrev:2169422Vem minns inte den gamla goda tiden med avsågade hockeyklubbor på gullmarsplan innan derbyna på hovet...
newstead skrev:2169422Vem minns inte den gamla goda tiden med avsågade hockeyklubbor på gullmarsplan innan derbyna på hovet...
Ja, jag har oxå varit ung och dum
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari