Hur ändrar jag min blogg på Sporthoj.com !?.

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Om nu någon medlem eller moderator redan vet så är jag himla tacksam för hjälp.Normalt brukar ju en blogg oavsett var, vara uppdelad i olika sidor för att minska laddningstiden som ju är ganska smart.Detta hittar jag däremot inte på sporthoj.com och undrar om jag missat något eller om sporthoj.com har intagit en custom likande fart på dessa bloggar som tycks stapla precis alla inlägg på en och samma bloggsida !?.

Mvh Ankan1 :crash

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Det enda du verkar kunna göra att följa Toymans upplägg, alltså starta en ny blogg. Jag förstår att det är otroligt frustrerande att bli av med dina 22303 läsningar (imponerande) men som det är nu så tror jag många skiter i att läsa din blogg eftersom den är så tungladdad. Givetvis kommer allt du skrivit finnas kvar, tom antal läsningar.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
precis så är det tyvärr, jag har startat ny några ggr, ju fler bilder verkar också sänka laddningshastigheten till oanade nivåer. Tråkigt att behöva starta ny blogg bara för tekniken inte är genomtänkt för bloggare

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
precis så är det tyvärr, jag har startat ny några ggr, ju fler bilder verkar också sänka laddningshastigheten till oanade nivåer. Tråkigt att behöva starta ny blogg bara för tekniken inte är genomtänkt för bloggare

Nä det käns lite egendomligt att ha en funktion som haltar betänkligt i sitt syfte.Nu är det ju inte bara bloggarna som lider av detta problem där jag med en hyfsad fart på uppkopplingen även upplever sidor som t ex populära youtube klipp ha exakt samma tröga hastighet.Detta påstså ju ha blivit åtgärdat ett antal gånger men problemet kvarstår ju tydligen ändå.Var jag gnällig nu ... :lol

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO