Här är det som vanligt full fart. Säsongen närmar sig 72 dagar kvar till 1:a April och påställning av gathojen. Alla projekten rullar också på. Har fram till nyår gjort gathoj av gamla racehojen. Plockat av allt utom ramen och svingen och satt tillbaka allt som jag lade undan när jag gjorde racehoj av den. (Faan va fin den blev). ETECH har assisterat med att uppdatera och ändra en del på hemsidan och fixat nedräknare, gästbok mm. Sajten kommer också att fortsätta uppdateras med nytt fotoalbum, lite annan layout mm. ATEA har självklart levererat datorerna vi kör på. Nu börjar också allvaret med nya racehojen. Racelacken håller på att sättas av Sundsvallslacken och Linda på flickan.com. Håll utkik på hemsidan för jag kommer framöver att lägga ut lite "PreViews" på hur hojen kommer att se ut. De har ju som sagt ganska fria händer så det blir en överraskning för mig också hur den slutligen kommer att se ut Efter detta skall den till Profildekor för strajpning av sponsorloggorna mm. På utrustningssidan har jag hos Moped & Motortjänst inhandlat nya handskar och stövlar till säsongen 2006 samt ett gäng resevdelar till nya hojen eftersom jag har en tendens till att marksyna lite då och då Sundsvalls Gummiverkstad och Bridgestone håller också på att göra sig förberedda för första däckleveransen som skall komma nästa månad så här är det full rulle på alla håll och kanter. Vad håller ni andra på med då? Skriv och berätta vad ni gör för skoj.
Last edited: