Tjena e riktigt sugen på o bygga om hojen till fighter till sommarn...mest för att få ner farten lite.
Sen e ju en ordentligt byggd fighter skit snygg också iofs.
Men jag undrar lite om hur ni brukar göra och var det finns delar till detta...
Till exempel byter ni styrkronan för att få fästen för crossstyre el törs man borra hål i befintlig och modda dit ett fäste?
Några sjusta lyskåpor vart handlar ni dessa??e riktigt sugen på en Duke II kåpa men gissar på att dessa inte e speciellt billiga.
Några bra tips för att få kylare med slangar osv att se snyggt ut.
Jag vill alltså ha en såkallad original look på cyckeln dvs det ska vara en hyffsad harmoni i delarna så den inte ser ihop plockad ut.
Det här är ett prakt exempel på en tok ful hoj som bara e too much om du frågar mig syftar speciellt på bak delen då..
Det här är en till anskrämlig fighter...(enligt mitt tycke)
Den här killen däremot har fått till det riktigt skit snyggt utseende med bra harmoni i delarna iofs bara lyskåpa men ändå ett bra val av kåpa enl mig...
Tacksam för svar Mvh Danne
Sen e ju en ordentligt byggd fighter skit snygg också iofs.
Men jag undrar lite om hur ni brukar göra och var det finns delar till detta...
Till exempel byter ni styrkronan för att få fästen för crossstyre el törs man borra hål i befintlig och modda dit ett fäste?
Några sjusta lyskåpor vart handlar ni dessa??e riktigt sugen på en Duke II kåpa men gissar på att dessa inte e speciellt billiga.
Några bra tips för att få kylare med slangar osv att se snyggt ut.
Jag vill alltså ha en såkallad original look på cyckeln dvs det ska vara en hyffsad harmoni i delarna så den inte ser ihop plockad ut.
Det här är ett prakt exempel på en tok ful hoj som bara e too much om du frågar mig syftar speciellt på bak delen då..
Det här är en till anskrämlig fighter...(enligt mitt tycke)
Den här killen däremot har fått till det riktigt skit snyggt utseende med bra harmoni i delarna iofs bara lyskåpa men ändå ett bra val av kåpa enl mig...
Tacksam för svar Mvh Danne