Daniel skrev:har ett slitet bandäck fram, hur ska jag göra för att få bort allt gammalt gummi som ligger och är antagligen livsfarligt att köra på. Syns på bilden dock kanske inte så bra.
tacksam för svar/Daniel
Daniel skrev:har ett slitet bandäck fram, hur ska jag göra för att få bort allt gammalt gummi som ligger och är antagligen livsfarligt att köra på. Syns på bilden dock kanske inte så bra.
tacksam för svar/Daniel
det ser ju inte ut som om det skulle vara något problem för dig om man säger så...Daniel skrev:har ett slitet bandäck fram, hur ska jag göra för att få bort allt gammalt gummi som ligger och är antagligen livsfarligt att köra på. Syns på bilden dock kanske inte så bra.
tacksam för svar/Daniel
Daniel skrev:vad som problemet är det ligger massa slitet gummi löst på sidorna , livsfarligt? du har inget grepp på gummi så bara ligger på ytan? MP-racing sa till mig att ta bort det, på nåt viss men jag glömde bort hur .
skoteridioten skrev:Det nöts borts automatiskt när man börjar svänga... Så gjorde jag iaf. Å jag lever![]()
Daniel skrev:det gör det nog bara man inte har för mycket kanske, bara att "mp-racing"som sa till mig att cykeln kommer glida på rästerna eftersom jag hade för mycket löst gammalt gummi, det lät lite oroväckande
Ser som sagt inte ut å vara så farligt mkt...Daniel skrev:har ett slitet bandäck fram, hur ska jag göra för att få bort allt gammalt gummi som ligger och är antagligen livsfarligt att köra på. Syns på bilden dock kanske inte så bra.
tacksam för svar/Daniel
Jag har sett beggade racedäck med mer gummi än sådär, de har gått utmärktDaniel skrev:det gör det nog bara man inte har för mycket kanske, bara att "mp-racing"som sa till mig att cykeln kommer glida på rästerna eftersom jag hade för mycket löst gammalt gummi, det lät lite oroväckande
Det är på "in varvet" man samlar på sej, däcken går ner i temp o plockar med gummi. Så mitt tips håll stumt på in varvetDaniel skrev:har ett slitet bandäck fram, hur ska jag göra för att få bort allt gammalt gummi som ligger och är antagligen livsfarligt att köra på. Syns på bilden dock kanske inte så bra.
tacksam för svar/Daniel
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |