Hur fan i helvete kan man vara så jävla dum i hela jävla huvudet som jag var idag?

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Jag kan inleda lite smått med att: _JAG HATAR MIG SJÄLV_

JAG ÄR SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET. Körde upp idag. Ok. Det gick. Inte bra. Jag mitt jävla cepe-huvud klarar manöverbanorna gallant. När vi sedan kommer runt knuten från vägverket så är det en järnvägsövergång med bommarna nerfällda. Jag stannar och stänger av motorn. Ok. När tåget passerat och bommarna fällts upp och dom på andra sidan börjar rulla lite smått för att köra iväg så körde jag också. MEN DET DÄR JÄVLA HOR-LJUSET SOM SITTER PÅ STOLPFAN HAR VISST INTE SLÅTT OM TILL GRÖNT, ELLER OM DET BARA SLÄCKS. ORKA VETA.

NÅGON I GÖTEBORG SOM HAR SPRIT ATT BJUDA PÅ? HAR HÖRT ATT MAN KAN DRÄNKA SINA SORGER I DET.

Behöver jag säga att jag kuggade? Hade jag haft en pinne hade jag fan slagit ihjäl mig själv på fläcken. :fatta!

MadManAxel

Badass offroader
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
B1 och en Jeep 5.9!!!
:huvet töligt !!!
Hoppas du får en ny uppkörningstid snart.
Gör inget dumt nu bara...som vi säger i Karlstad:
Don't drink and drive, take LSD and fly :Bugar

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
mad_man_axel skrev:
:huvet töligt !!!
Hoppas du får en ny uppkörningstid snart.
Gör inget dumt nu bara...som vi säger i Karlstad:
Don't drink and drive, take LSD and fly :Bugar

Don't die, when you can köra upp and klara det. :huvet
Ska försöka följa de där visa orden, ifall det blir en tid det är seklet. :4skrika

Ointressant fakta ang. uppkörningen: av 8 pers var det bara jag + 2 som klarade manöverdelen. Körde sedan i trafiken först så jag vet inte hur dom andra klarade sig. Men jag tipsade han som skulle köra efter att inte köra mot rött för gubben blev lite grinig när man gjorde det... :hihi

slang-rikard

Seriös
Gick med
6 May 2004
Hoj
05 KTM 625 SXC
Han är läskig! Han kuggade mig på att jag "kastade mig ur" garagevändningen. Allt annat var dock frid och fröjd! :huvet

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
slang-rikard skrev:
Han är läskig! Han kuggade mig på att jag "kastade mig ur" garagevändningen. Allt annat var dock frid och fröjd! :huvet

Det var det en idag som kuggade på det också, man måste åka raaaakt ut ur garaget.
Glömde av att stanna på 70 och 90-inbromsningarna också, bromsade bara ner till gångfart. :kocko

Last edited:

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
CorbenDallas skrev:
Köra mot rött ljus är rätt allvarligt. Bättre lycka nästa gång.

Det är sabligt allvarligt. Men jag skyller på bilarna på andra sidan som också började köra. :gnissla

Sugigast för tillfället är att dom säkert har stängt så det inte går att ringa och boka tid imorn. Midsommarskit! :fyllisar

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
Ok, då hatar jag mej själv också!!!

fast bara för att nästan alla killar tror att d bara e killar som kan utnyttja tjejer o inte tvärt om. MEN D GÅR! :mad:

så jävla irriterande med killar som går o snackar killar emellan om hur han kan få mej hur lätt som helst o att d räcker att knäppa med fingrarna så kommer jag. MEN SÅ E D INTE!
Jag kommer väl för fan bara när jag e KÅT!! :yoparty

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
gojje skrev:
fast bara för att nästan alla killar tror att d bara e killar som kan utnyttja tjejer o inte tvärt om. MEN D GÅR! :mad:

så jävla irriterande med killar som går o snackar killar emellan om hur han kan få mej hur lätt som helst o att d räcker att knäppa med fingrarna så kommer jag. MEN SÅ E D INTE!
Jag kommer väl för fan bara när jag e KÅT!! :yoparty

Men sätt igång att utnyttja mig då, vettja! Eller va? :va

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
Jag kuggade med igen :död :kocko :huvet
Glömde att stänga av blinkerserna efter i stort sett varenda korsning!!!
9 ggr... *HATAR OXÅ MIG SJÄLV*

Satt ändå o tänkte: stäng av blinkerserna, stäng av blinkerserna hela jävla tiden.. men efter korsningen var den tanken helt borta :gnissla :(

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
PollySmurf skrev:

Satt ändå o tänkte: stäng av blinkerserna, stäng av blinkerserna hela jävla tiden.. men efter korsningen var den tanken helt borta :gnissla :(

Rackars. JÄVLA OSS! :fatta!
Vet inte riktigt hur det ser ut på din hoj, men testa att hålla kvar tummen när du blinkar genom hela svängen så märker du att det känns konstigt så drar du tillbaka efter svängen.

Tummis på att det blir tredje gången gilt? :4skrika

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
PollySmurf skrev:

Alså man skulle byggt ett blinkerssystem som det sitter på bilarna, Att dom stänger av sig själva efter man vridigt. Skulle vatt gött.

:lol

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...