Fluxir
Min motorcykel har sex...
jag har just satt på hastighetsmätare på min 14E, den går inte mer än i 42km/h.. är det något som e tokigt med just min eller går era likadant?
Sam skrev:Du får köra in den, justera förgasaren (nålen + luftburken) samt ha allt annat i ordning så får du fart på den. Kolla på http://www.pocketbike.nu/forum/ så finns det gått om råd och tips.
mvh Sam
Mc-Muppen skrev:FLUXIR kanske beror det på att du har 39cc. Vissa har 39cc och andra 47cc Själv har jag 47cc...
//MVH
Mät kolven ska vara ca 44mm har jag hörtFluxir skrev:hum, polaren har tagit isär sin, våra gick lika innan, hur ser man skillnad??
DennisLundström skrev:Hur är kvaliten på era 14e, har beställt men börjar bli lite orolig.
CarMan skrev:Mät hastigheten men en nogrant kalibrerad cyckeldator så märker ni att dom gör MAX 50km/h
CarMan skrev:Mät hastigheten men en nogrant kalibrerad cyckeldator så märker ni att dom gör MAX 50km/h
Coola Ola skrev:Japp, inte en chans att nån av dem gör över 55 km/h standard (dvs 14E som uppgavs göra 70 knyck). Om man drevar om den och justerar luft/bränsleblandningen så borde man få upp den närmare 60, kanske en bit över.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|