Hur gammal ser du ut att vara?

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Hur gammal ser du ut att vara? Här är en sida där du kan lägga in en bild och sedan gissar folk: www.ageguess.com

Jag lade in en bild från den 14/2 förra året. Snacka om att det får en på gott humör när de tror att jag är ca 22 :tummenupp (vissa dagarkänner man sig dock som 96!)

"Profile - exiteme

Gender/Age Female, 32 Member Since 11/25/2003
Location Sweden Last Login 1/9/2004
People Think I Am (# Guesses 138 Avg.) Guess 22.59 yrs -9.41"

Bifogat

• afro.jpg
    afro.jpg
    2.8 KB · Visningar: 36

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
man kanske skulle göra de...hehe..sen gå med en utskrift till bolaget o skälla.. :arsele

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
NU har jag ju ingen bild, men ser ju tydligen yngre ut än vad jag är iaf.....eftersom att jag då o då får vissa leg. när jag ska spela på svenska spel! :3freak

Dock så har jag fått höra att jag låter äldre i telefon.

Jaja, vet inte vilket som är bäst..men men, jag är ju dock 22 så det borde väl vara både positivt o negativt! ;)

Fast det är ju som vi brukar säga, mentaliteten hos oss som åker hoj lär ju inte vara högre än 5år ändå! :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Äh va fan. Jag planerar mitt trettioårskalas till sommaren och fick visa leg på bolaget i november. Det kommer jag leva länge på och eftersom man ska ge sig när man ligger på topp så tänker jag ju inte eftersträva något ytterligare utlåtande.

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
ser ut som 30+ och har gjort det sen jag var 15 så jag är rätt van tyvärr,fast det bästa är att idag när jag är 26 ser jag lika gammal ut som jag gjorde när jag var 15 så snart hinner jag ju om så det blir tvärtom.

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
Fan är alla (utom extrem) uder 30?

När jag var ung lånade jag ut mitt legg till min 6år yngre bror för att jam skulle kunna köpa ut. DÅ såg jag ung ut iaf. Fick själv visa legg till 27

Nu säger barnen gubbe till mig...
Jag behöver bara en luva för att se ut så här: :tomten

Men med skinställ och hjälm på, hände det två gånger på en dag att gängen med fjortis tjejer applåderade när vi körde förbi...

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
27 år
Får alltid visa legg på bolaget, okey det kan jag göra.
Men att visa legg när jag köper ciggaretter det var ju inte lika kul , 18 års gräns.
Kan lova att jobbarkompisen som tyvärr var med och älskar att retas , skrattade gott resten av den dan.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
triple skrev:
...

Nu säger barnen gubbe till mig...
...

Jävla små odjur de där. Flickvännens lilla tös har Malin Bayard (stvfl?) som idol och frågade mig häromdagen hur gammal hon kan vara. Jag svarade att jag tror att Malin är ungefär jämnårig med mig varvid ungdjäveln säger: "Men hon ser ju inte alls lika gammal ut som dig och mamma?" !!!! Vaffan! Där beslutades raskt att ungen inte får något trim till moppen när den dagen kommer!

Att folk kallar mig omogen, löjlig, smaklös osv är inga problem, men att bli kallad gammal på det sättet tog hårt.....

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Chrille skrev:
Jävla små odjur de där. Flickvännens lilla tös har Malin Bayard (stvfl?) som idol och frågade mig häromdagen hur gammal hon kan vara. Jag svarade att jag tror att Malin är ungefär jämnårig med mig varvid ungdjäveln säger: "Men hon ser ju inte alls lika gammal ut som dig och mamma?" !!!! Vaffan! Där beslutades raskt att ungen inte får något trim till moppen när den dagen kommer!

Att folk kallar mig omogen, löjlig, smaklös osv är inga problem, men att bli kallad gammal på det sättet tog hårt.....
Hon har mindre skägg... :D

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Jag är snart 20 år å folk kallar mig för lilla damen..*suck*

eller oxå så säger barn å annat mindre folk TANT LINN till mig, då vet man inte om man ska skratta eller grina... :rolleyes:

(jo,det FINNS de som är kortare än mig! *fniss*)

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
Chrille skrev:

Och så som du krånglar med den gamla fjård bara för att det, hon borde skämmas! Det var det dräpligaste!

Det blir inge moppetrim, skräm i väg dom unga friarna (räcker med att du visar dig i avataren…) Lura henna att finnar kommer av för LITE pizza och choklad, tvinga henne bära slöja om det inte räcker…

Små barn föds elaka, det är bara med hugg och slag man kan få dom på bättre tankar!

(Och dom som inte fattar ironin här tar och trycker på den stora knappen på burken intill tangentbordet där det står ”power”)

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Konstigt egentligen, det verkar som när jag var mellan ~19-23 så trodde folk att jag var ~28. Och senast i dag så hörde jag att nån hade gissat att jag var nånstans runt 26-27. Kan det bli bättre? btw så e jag prick 31,25 år....

Att gissa en dams ålder går ganska bra om man ser händer + ansikte.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Jag ser exakt på pricken lika gammal ut som jag är :tungan

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia rsv
Igår fick jag höra att jag ser ut som om jag är 39år fast jag är 41år, då blev jag glad. :D

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag ser åtminstone 4-6 år yngre ut än vad jag är ( 33½.). Har fått visa leg på bolaget fram tills för bara något år sedan (fast numera tar de bara en extra lång titt och bestämmer sig för att jag nog inte är 19 ändå :) ).

Fantômas

I'm going as wide as I can
Gick med
8 Jun 2003
Hoj
KTM 990 Superduke
Fyller 33 i år ... men folk i allmänhet tror snarare att jag ar under 30 än över ... så det :Bugar jag för ...

Fick visa leg på systemet för ett tag sen ... tjejen som frågade var nog ca: 23 år ... och blev riktigt röd i huvet när hon fick se mitt körkort .. :D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0