Hur gick det för Jöns?

Rödöga

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
R1
Tack för omtanken. Jag har just kommit hem efter 7 tim på akuten.
Nyckelben ur led, muskelbristning i vä lår modell större och blåslagen hö fot. Inget brutet, stel överallt utom där man borde vara det en lördagkväll...så jag får väl vara nöjd.
Någon som såg? Jag fick duktigt släpp när ja kranade på lite för mycket, redde ut det men kom ut i gruset vilket också var ok men kunde inte undvika airfencet. Så där tog det stopp kan man säga. När ja var färdig låg ihopskrynklad (uppoch ner tror jag) under hojen intill kuddarna. Hade airfencet stått någon meter längre ut så hade antagligen inget hänt men men man vet ju aldrig.
Tack Jane o Hans för att ni tog hand om hojen.
/Jöns

Last edited:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Tack för omtanken. Jag har just kommit hem efter 7 tim på akuten.
Nyckelben ur led, muskelbristning i vä lår modell större och blåslagen hö fot. Inget brutet, stel överallt utom där man borde vara det en lördagkväll...så jag får väl vara nöjd.
Någon som såg? Jag fick duktigt släpp när ja kranade på lite för mycket, redde ut det men kom ut i gruset vilket också var ok men kunde inte undvika airfencet. Så där tog det stopp kan man säga. När ja var färdig låg ihopskrynklad (uppoch ner tror jag) under hojen intill kuddarna. Hade airfencet stått någon meter längre ut så hade antagligen inget hänt men men man vet ju aldrig.
Tack Jane o Hans för att ni tog hand om hojen.
/Jöns

Krya på dig:pannkyss

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Usch, få hojen över sig låter inte alls trevligt :skrämd. Tur att du ändå verkar ha klarat dig utan (i sammanhanget) allt för allvarliga skador. :tummenupp

Krya på dig!

Robz

Guest
Ajjajj!! Låter inget vidare... hoppas din skadade tumme åtminstone inte blev sämre.
Det enda möjligen positiva är att du nu leder vurpstatten bland Instruktörerna :tungan

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping