GSXR1100R skrev:Hur gick det för Chris Ash & dom andra forumförarna
Jag vet att Kanyl klotade både på träning & tävling i Jalles böj
Canoly skrev:Chris Ash kom på 17:e plats, här ser vi honom i högern före rakan
oFFkeFF skrev:Knäppte du några bilder på niklas innan han stod på huvudet?
Canoly skrev:Ja, jag har ett par bilder på honom "före"..
en av dom hittar du här: http://www.bikeproject.com/Forum/showthread.php?s=&threadid=1566
BookmarkadMcB skrev:Allt står på www.scandinavianopen.com.
oFFkeFF skrev:Någon som vet varför Pekkanen blev diskad i 125r?
HO etta och Lacnac uppflyttad till 2'a?
Canoly skrev:Chris Ash kom på 17:e plats, här ser vi honom i högern före rakan
oFFkeFF skrev:Någon som vet varför Pekkanen blev diskad i 125r?
HO etta och Lacnac uppflyttad till 2'a?
Bj.O.rn skrev:Dag-Steinar Sundby har knappast några kompisar i depån längre förresten..
Hans beteende i helgen hotar att sabba klassen NSBK..
/B
Chris Ash skrev:Har man sagt A får man säga B, eller hålla tyst.....
Sabbar han klassen för att Sköld inte har mest hästar längre? Jag vill minnas att nån av danskarna blev diskad på a-torp i fjol efter att ha petat i en 1000-motor i en 750-ram...Bj.O.rn skrev:Hittat kryphål i reglementet å kör en superbike kittad efter årets FIM-reglemente (fyrcylindrig 1000cc med restriktorer å fullkittat chassie, 190 hästar...)
I NSBK-reglementet sägs det superstock eller superbikes enligt UEM samt FIM, kryphålet är att det inte står vilket års reglemente.. (tilläggas bör är att FIM-reglementet togs efter NSBK-protokollet där reglementet fastställdes skrevs..)
Han var erbjuden att få tillgodogöra sig kvaltiderna och köra med sin superstockcykel, men det nekade han.. Tävlingsledningen ville inte heller ta beslut på plats om reglementet..
Kim Räes kom inte till prisutdelningen, Oddgeir Havnen år åsså skitsur.. många är väldigt upprörda...
Möte sker i veckan efter vad jag förstått där reglerna förhoppningsvis kommer förtydligas..
/B
Nr:18 skrev:Sabbar han klassen för att Sköld inte har mest hästar längre? Jag vill minnas att nån av danskarna blev diskad på a-torp i fjol efter att ha petat i en 1000-motor i en 750-ram...
Men då har vi ytterligare en standardklass! Superbike blir en hoj du kan köpa över disk i vilken affär som helst, hur kul är det? Hur troligt är det att Sköld om 2 år kör en standard-ducce?Bj.O.rn skrev:Mja, det handlar väl inte om att sköld har mest effekt..
Tillåter man detta så blir det dyrt igen.. väldigt dyrt..
NSBK funkar bra som klass just nu, om ett par år kommer hojar byggda enligt superbikereglemetet (det gamla då) inte ha en suck mot standardhojar, vilket gör det billigt å bra för alla..
/B
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |