SGM
BTG 8:20
Jerry du är bara avis... ut med GIXXERN dIReCT
Dum må man vara, dumdristig har vi inte kommit till än riktigt.
Jerry du är bara avis... ut med GIXXERN dIReCT
Just ishalkan är oftast problemet. När det pendlar mellan plus och minus under samma dag.Jag tror TS inte bott en vinter utanför Stockholm och inte förstår att snön så nära som i Uppsala ligger kvar osmält väldigt länge. Det innebär att man inte får den konstanta ishalkan som man har i Stockholm. Jag gissar att det beror på att Stockholm ligger så nära, eller faktiskt mitt på både en sjö och ett hav.
Jag kan tänka mig att samma problem finns i Göteborg. Dock inte i Uppsala, trampcykla med sommardäck där går utmärkt året runt, förutom några dagar när det har vart tö och ny snö inte packats ovanpå isskorpan.
Visst, det är halt men det går tillräckligt bra för mig! Kan vara kul att sladda runt i snön ibland när man är uttråkad. ^^
Jag tror TS inte bott en vinter utanför Stockholm och inte förstår att snön så nära som i Uppsala ligger kvar osmält väldigt länge. Det innebär att man inte får den konstanta ishalkan som man har i Stockholm. Jag gissar att det beror på att Stockholm ligger så nära, eller faktiskt mitt på både en sjö och ett hav.
Jag kan tänka mig att samma problem finns i Göteborg. Dock inte i Uppsala, trampcykla med sommardäck där går utmärkt året runt, förutom några dagar när det har vart tö och ny snö inte packats ovanpå isskorpan.
Min gissning är att du risken att du smäller är ganska hög
Nu står lillninjan och myser inomhus. ^^
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras