Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att det finns utbytes för runt 300kr. Men det faktum att man kan starta med en glasspinne stör mig ej, har styrlås och kedjelås. Men om ingen vet, eller om ni anser att detta är "farliga uppgifter" så kan jag inget göra...
Hjälp killen någon. Fan måste ju inte vara stulen bara för att tändningslåset är dåligt. Jävla förebyggande Moralkärringar.![]()
Styr man till höger så är kopplingshandtaget längre fram än tändningslåset, då har man kopplat förbi tändningen.
![]()
Hmmm.
Så du tycker att det är bättre att ha ihopkopplade kablar vid tändningslåset än att det går att starta den med en glasspinne vilket ingen vet föräns dom har testat?![]()
Skroten?Hej.
Lånar tråden. Dock så är detta till en Yamaha R1 av årgång 1999.
Mina barn har tappat bort min nyckel så nu står jag med Yamaha med Styrlåset i och ingen nyckel till tanklocket.
Dock så hade jag reservnyckel till kedjan och hänglåset.
Nu är min fundering på om jag ska slå en skruvmejsel i låset och bryta upp det.
Nu till frågan. Om jag köper ett tändningslås som ej är till en Yamaha R1 utan ett universal, är detta svårt att koppla in? Jag har pratat med Lelles och dom sa ett nytt tändningslås 3895 kr och tanklocket 389 kr, Det är inte en Yamaha R1 1999 knappt värd juh. Vill inte lägga dom pengarna på en hoj för 15000 kr!
MVH Andreas
Skapligt trådlyft f.ö.. Från 2007. Måste vara veckans bästa?
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |