mr_rockster
www.jsfoto.com
Jaa.. precis.. hur lång är en dvärg? Hur lång får man vara för att bli "klassad" som dvärg? Finns det någon på forumet tro?
Nyfiken..
MVH
Johan
Nyfiken..
MVH
Johan
Jag har hört att om man är kortare än 1,50cm i vuxen ålder så är man en dvärg.....
*har aldrig varit gladare över ynka 3.5cm innan då jag är 153.....OCH EN HALV!!*MYCKET NOGA* och därmed INTE dvärg!!!
Med risk för hädelse.
Hur lång är Rossi?
Jag har hört att om man är kortare än 1,50cm i vuxen ålder så är man en dvärg.....
*har aldrig varit gladare över ynka 3.5cm innan då jag är 153.....OCH EN HALV!!*MYCKET NOGA* och därmed INTE dvärg!!!
1.88 tror Jag, eller var det 1.82?
Ööööh? Var står det där hur lång en dvärg är? Jag har letat innan jag lade upp tråden och letade igen men hittade det inte.
Hur lång är en dvärg då?
Det som står där är ju just att det inte enbart har med längd att göra, alltså går det inte att svara på fråganÖöööh? Var står det där hur lång en dvärg är? Jag har letat innan jag lade upp tråden och letade igen men hittade det inte.
Hur lång är en dvärg då?
Om några år sjunker du ihop sedu och då blir du dvärj
jo en polare undrar... Dom ska ha ett kallas för en på hans jobb och han undrar om dom får kasta dig. du får 1500+moms hur du nu ska lyckas dra av den men ändå.
Med risk för hädelse.
Hur lång är Rossi?
Dani Pedrosa är därimot bara 1,58cm över havet.....
Beror inte det liiiite på vars i världen han befinner sig? En bit upp på stranden bör han ju IAF vara 1.6m över havet, för jag misstänker du menar meter och inte cm...
JAG kanske tycker att han är så liten.....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|