MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Jag kan stå ut med:
*Sopor i trappuppgången
*Att folk pissar i hissen
*Bråk i lägenheten under, mitt i natten en vardag
*Skottlossning
*Att man bokstavligen hajjar till när man ser en annan svensk ute på gatan
*Att närbutiken uteslutande säljer konstiga saker som inte går att uttala
MEN
Jag tolererar FAN inte inbrott och skadegörelse på min egendom
Hade nya motarden i garaget här i Stenhagen EN natt, tänkte att så illa kan det ju inte va. Folk vet väll ändå skillnaden på mitt och ditt... Jo, tjena
Två knäckta styrlås och ett förstör tändningslås senare vet jag bättre. Både min motard och tjejens pendlingsmoped blev utsatta för världens mest menlösa stöldförsök. Dom har tagit sig in i garaget, knäckt styrlåsen på båda och sabbat mopedens tändningslås. That´s it.... Hade fan varit bättre om det va nån som visste vad han höll på med, snodde båda hojarna och sålde dom i delar. Då hade ju iaf nån tjänat på det.... Nu va det totalt menlöst och det gör mig riktigt less.
Tur för idioterna att jag inte kom på dom, fan vad stryk dom hade fått
Så nu lutar det åt att vi säger upp lägenheten och köper en bostadsrätt i Salabackar istället. Det jag egentligen undrar är alltså hur lång uppsägningstid man har? Har lyckats slarva bort hyreskontraktet
Ska passa på att tacka M:et för hjälpen med bortforsling av motarden, schysst som fan
*Sopor i trappuppgången
*Att folk pissar i hissen
*Bråk i lägenheten under, mitt i natten en vardag
*Skottlossning
*Att man bokstavligen hajjar till när man ser en annan svensk ute på gatan
*Att närbutiken uteslutande säljer konstiga saker som inte går att uttala
MEN
Jag tolererar FAN inte inbrott och skadegörelse på min egendom
Hade nya motarden i garaget här i Stenhagen EN natt, tänkte att så illa kan det ju inte va. Folk vet väll ändå skillnaden på mitt och ditt... Jo, tjena
Två knäckta styrlås och ett förstör tändningslås senare vet jag bättre. Både min motard och tjejens pendlingsmoped blev utsatta för världens mest menlösa stöldförsök. Dom har tagit sig in i garaget, knäckt styrlåsen på båda och sabbat mopedens tändningslås. That´s it.... Hade fan varit bättre om det va nån som visste vad han höll på med, snodde båda hojarna och sålde dom i delar. Då hade ju iaf nån tjänat på det.... Nu va det totalt menlöst och det gör mig riktigt less.
Tur för idioterna att jag inte kom på dom, fan vad stryk dom hade fått
Så nu lutar det åt att vi säger upp lägenheten och köper en bostadsrätt i Salabackar istället. Det jag egentligen undrar är alltså hur lång uppsägningstid man har? Har lyckats slarva bort hyreskontraktet
Ska passa på att tacka M:et för hjälpen med bortforsling av motarden, schysst som fan