Jóhnny Balle
Fifan
Jag såg några skriva i en annan tråd som om att måttet på hur pass stadsbo eller lantis man är, är hur långt man har till närmsta rödljus.
När jag tvingas köra in i Malmö så måste jag leta efter en parkeringsplats tills man blir förbannad och det är alltid precis så man kommer in i luckan, så man är rädd att någon idiot ska köra in i ens bil när de ska ut.
Sen måste man springa runt i svinkylan och leta efter parkeringsautomaten,
tillbaka till bilen och SEN kan man GÅ ASLÅNGT DIT MAN SKA FÖR MAN KAN ALDRIG PARKERA I NÄRHETEN.
När jag senare kommer hem till min lilla håla "på landet" (trots att det inte finns en bondgård i närheten) så behöver jag inte längre fastna vid var rödljus, gasa bromsa gasa... för det finns bara rondeller.
När jag svänger in på min gata så parkerar jag i vägkanten.
Sen går jag in.
Så förklara nu för mig, ni som kan detta.
Varför är närheten till rödljus något bra?
När jag tvingas köra in i Malmö så måste jag leta efter en parkeringsplats tills man blir förbannad och det är alltid precis så man kommer in i luckan, så man är rädd att någon idiot ska köra in i ens bil när de ska ut.
Sen måste man springa runt i svinkylan och leta efter parkeringsautomaten,
tillbaka till bilen och SEN kan man GÅ ASLÅNGT DIT MAN SKA FÖR MAN KAN ALDRIG PARKERA I NÄRHETEN.
När jag senare kommer hem till min lilla håla "på landet" (trots att det inte finns en bondgård i närheten) så behöver jag inte längre fastna vid var rödljus, gasa bromsa gasa... för det finns bara rondeller.
När jag svänger in på min gata så parkerar jag i vägkanten.
Sen går jag in.
Så förklara nu för mig, ni som kan detta.
Varför är närheten till rödljus något bra?